Happy birthday bossku !!

Januari 27, 2019
Happy birthday bossku !! #bossku jugalah ! Sekarang ni tengah tranding perkataan tu. Pasal apa dah lupa dah ceritanya. Yang jelas sana-sini #apasalahnyabossku hehe.  Oklah macam tahun-tahun yang sudah birthhday boy pembuka panggung  untuk awal tahun. Majlis makan-makan yang dirancang di saat-saat akhir berjaya juga dilakukan. Nasib baik yang diraikan ada sama kalau tak huhu so sad 😂😂

Happy birthday bossku !! 


Kek coklat


Btw happy birthday encik. Semoga panjang umur, dimurahkan rezeki dan hidup sentiasa mendapat rahmat dari-Nya. Aamiin. Jom korang sama-sama usha mana-mana gambar yang ada sepanjang majlis tu berlangsung.. tapi majlis hari tu bukan setakat sambut birthday boy je sebenarnya. Pemberian sedikit sumbangan kepada beberapa orang staf sempena kehadiran orang baru dalam keluarga diorang turut diadakan. Kiranya 2 dalam 1 laa. Comel-comel je baby diorang tu. Bam..bam pula tu. Geram nak cubit-cubit !




Menu simple sambut birthday

Menu hari tu pun simple je roti jala, mihun goreng Singapura, kek dan sedikit kuih-muih memandangkan ianya jatuh pada hari Jumaat, rehat lama pula tu !. Itupun 4 menu yang menjadi pilihan pun tak sempat nak habiskan. 







Gelagat sepanjang majlis berlangsung !! 






























Share this :

Previous
Next Post »

4 ulasan

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

My Ping in TotalPing.com