hujan dah seperti yang diramal

Disember 18, 2015 1 Comment
hujan dah seperti yang diramal
Terasa lagi dinginnya angin di awal pagi. Hujan seakan tidak mahu berhenti. Langit suram di hiasi kabus putih. Sesekali hujan turun menyapa diri. 

Best betul ciktie rasa tidur pagi tadi. Itupun selepas dikejutkan oleh suara kecil si anak buah 2 kali semalam. Hujan kejap2 turun dan kejap2 berhenti. Tarik selimut tidur kembali.

Sepertimana yang dijangka, hujan mula membasahi bumi Kota Bharu pagi semalam. Seakan melepaskan geram, ia turun dengan lebat. Persekitaran sana sini dah tak nampak apa .. Kebetulan lak, masa tu ciktie dari KB nak masuk office semula. Nak tak nak, redah je lah. Sempat jugalah ciktie tunggu dalam kereta 10 - 15minit camtu la, sebelum redah lagi tuk naik ke atas. 

Nasib baik kereta ciktie jenis auto. Hangin jugalah 2/3 kali pusing cari

Header COLK by RRAI

Disember 11, 2015 15 Comments
Header COLK by RRAI
Sempat juga ciktie tukar header COLK ni. Sementara tunggu nak balik. Sebenarnya ciktie tunggu bos besar datang buat terjahan ni. Dengar kata semalam dia nak datang tapi sampai ke petang ni pun tak sampai2 lagi. Tak mengapa lah. Header ni sebenarnya dah lama ada dalam simpanan ciktie. Hari ni baru sempat buat apa2. Terima kasih Rrai. Cantik sangat ! Ciktie suka. header yang 1 lagi tu ciktie akan guna juga. Terima kasih sekali lagi. 

Sebelum 

Nampak tak perubahan COLK ni?? Nampak lebih sesuai tak?? Apapun ciktie suka gan perubahan baru COLK..

Sekarang



Salah ke Kerja Dekat Rumah ??

Disember 08, 2015 10 Comments
Salah ke Kerja Dekat Rumah ??
Alhamdulillah, rezeki ciktie dapat office dekat gan rumah. Janganlah jelous sangat walaupun ciktie memang tau mesti ada yang jelous. 

Rezeki masing2. Janganlah nak pertikai. Dan janganlah asyik nak bandingkan je. Rumah dekat boleh la blah..blah.blah. Boleh stress juga tau. Kononnya balik kerja kat kampung bolehlah kurang pening sikit tapi kalau camni, sape nak jawab??

Kekadang nak je suh kerja depan umah. Tak perlu susah2 nak pegang streng bagai. Tapi kan lain lak jadinya.



Senarai Lagu Peringkat Akhir Gegar Vaganza 2015

Disember 06, 2015 3 Comments
Senarai Lagu Peringkat Akhir Gegar Vaganza 2015
Gadis ayu..lesung betul ke ejanya ni?? pipit di pipi. Sungguh ayu.. laa..laa..laa. Best lak ciktie dengar nabil gan jihan nyayi lagu ni td hehe.

Oklah, antara yang layak ke peringkat akhir gegar vaganza adalah:-

TUGASAN 1

1. Siti Nordiana- putus terpaksa
2. Nasir Wahab- gelombang cinta
3. Ezad Lazim- nur nilam sari
4. Acong - seruan
5. Haiza - Puisi cinta
6. Farahdhia - Janji Manismu

TUGASAN KE-2
1. Awak kat mane - nana dan ??
2. Oh..la la - Farahdhia dan ??
3. Apa khabar - Ezad Lazim dan ??



Buah tangan dari teluk batik

Disember 03, 2015 3 Comments
Buah tangan dari teluk batik
Semalam ciktie cuti. Best sangat dapat keluar jejalan time semua orang sedang kerja ni. Jauh dari kesesakkan hikhik cam la semalam tu tak jem kan


Masuk kerja pagi tadi, cam pelik lak atas meja ciktie ada bungkusan kecil..bungkus gan surat khabar lagi tu. Tak kan la buah jambu cameron besar ni je.. Laaaa..rupanya buah tangan dari Teluk Batik ya. Cantik sangat ! Terima kasih kak. Tak lupa belikan ole-ole ni.


Like Us