Header COLK by RRAI - Ciktie Dot Com

Breaking

Friday, December 11, 2015

Header COLK by RRAI


Sempat juga ciktie tukar header COLK ni. Sementara tunggu nak balik. Sebenarnya ciktie tunggu bos besar datang buat terjahan ni. Dengar kata semalam dia nak datang tapi sampai ke petang ni pun tak sampai2 lagi. Tak mengapa lah. Header ni sebenarnya dah lama ada dalam simpanan ciktie. Hari ni baru sempat buat apa2. Terima kasih Rrai. Cantik sangat ! Ciktie suka. header yang 1 lagi tu ciktie akan guna juga. Terima kasih sekali lagi. 

Sebelum 

Nampak tak perubahan COLK ni?? Nampak lebih sesuai tak?? Apapun ciktie suka gan perubahan baru COLK..

Sekarang



15 comments:

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

Adbox