Unboxing Birthday Gift By Althea Korea

November 24, 2018
Unboxing Birthday Gift By Althea Korea | O..o.. baru berkesempatan untuk unboxing box sempena my birthday ! I'm so sorry sepatutnya entri ini dah diterbitkan lama dah tapi disebabkan ada masalah teknikal yang tidak dapat dielakkan terbawa sampai bulan November pula.

Terima kasih Altheakorea sebab hadiah ciktie point kredit sempena ulangtahun kelahiran ciktie tahun ini. I'm so happy nak-nak dapat pilih sendiri hadiah itu. Macam yang pernah ciktie bagitau dekat  >> Sini <<, setiap orang yang terpilih sebagai salah seorang Althea Angel akan mendapat kredit point sebanyak 400 sebagai hadiah sempena ulangtahun kelahirannya. Dan point tersebut akan didebitkan ke akaun althea masing-masing mengikut bulan kelahiran.

Dapat 400 point !! Memang rambang mata tidak tahu nak pilih produk yang mana satu sebabnya semua dekat Althea tu semua menarik.. kalau boleh semua ciktie nak hehe #tamaklahpula tapi dalam banyak-banyak itu sebenarnya ciktie teringin nak dapatkan 1 produk ini tapi kebetulan masa itu tiada stok. Nak buat macamana bukan rezeki ciktielah masa itu tapi nanti ciktie akan cuba untuk dapatkannya juga.

ciktie

ciktie

Amacam banyak tak? Inilah antara produk yang ciktie dah pilih sebagai hadiah ulangtahun kelahiran ciktie sendiri dari Althea Korea. Jauh ia datang..dapatlah juga dalam 2 box parcel super cute ni. Dan korang yang masih lagi tercari-cari barang apakah yang ingin dijadikan hadiah sempena ulangtahun ataupun apa-apa event untuk sendiri ataupun orang lain bolehlah layari website AltheaKorea untuk dapatkan produk skincare ataupun barangan makeup. Dari segi harga memang  tak perlu risau, memang berpatutan punya dan untuk penghantarannya memang cepat walaupun ia berada jauh nun di Korea. Don't worry ok. 

Ini antara senarai barang yang telah menjadi pilihan ciktie sempena ulangtahun baru-baru ini. Inipun rasa macam ada yang tertinggal je ^;^ 
✓Shy Smile Blusher Pearl (Abbamart)_Rose Gold
✓Wonder Shihy Body Scrub (200g)

Ciktie

✓Oatmeal Therapy Cleansing Tissue (Calmia)
✓Perfume In Hand Cream (Calmia)_Secret Pure
✓Colour My Brows (4.5g)_01. Rich Brown
✓Sunprise Must Daily SPF 50+/PA+++ (50g)
✓Super Volcanic Pore Cleansing Set
✓Delight Tony Tint (Tonymoly)_02
✓Super Volcanic Pore Clay Mask 2x_Innisfree
✓W.Lab Blackhead kill pore cleaner 30ml
✓pure vitamin c serum (Purito)
✓Prreti Perfect Cleansing Tissue
✓Nella Black & Black Pore Cleansing Set
✓nature republic shampoo argan (argan essential deep care shamppo) 
✓ natural republic hair pack
✓Wangskin White Flower Mask Pack

Tunggu tau, lapang sikit nanti ciktie review satu persatu ianya ini. Cuma untuk sementara ini, jom cuci-cuci mata dulu di https://my.althea.kr/ jom 😍😍



Share this :

Previous
Next Post »

8 ulasan

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

My Ping in TotalPing.com