Celebrate Last Day With Domino's Pizza Sempena Kempen It's All About You

November 10, 2018
Celebrate Last Day With Domino's Pizza Sempena Kempen It's All About You | Akhirnya berjaya juga celebrate hari terakhir akak ini selepas beberapa hari duk merancang. Itupun nasib baik ada orang yang membantu kalau tak memang tak menjadilah program petang semalam.

Blog ciktie

Blog ciktie

Excited kali pertama punya pasal awal-awal pagi dah cuba order online dekat website Domino's. Kalau sebelum ini buat panggilan dekat talian bebas tol 1-300-888-333 je tapi semalam konon-kononnya nak berubah anginlah buat pesanan atas talian. Lagi mudah rupanya, tak perlu nak menunggu pun. Hanya buka website ia klik menu yang kita nak....pilih jenis pizza regular atau pun macamana saiz jenis pizzanya tu. Kemudian pilih je toppingnya pula. Buat pembayaran dah siap. Nak take away pun boleh..nak bayar cash pun boleh. Ini yang kita suka. Mudah dan tak merenyahkan. Staf diorang pun ok, friendly dan tak sombong. 

Blog ciktie

Blog ciktie

Kenapa pizza Domino's ?? Semestinya Pizza Domino's menjadi pilihan ciktie sekeluarga kerana rotinya yang lembut dan cheese nya yang berbaloi selain ianya berdekatan dengan rumah dan  juga tempat kerja. Pilihan ciktie sememangnya Beef Pepperoni  ditambah pula dengan Cheddar Cheese Tarik regular saiz set dengan Cinnastix dan 2 tin minuman. Walaupun banyak pilihan tapi kalau dah favourite. Nak lagi sedap tambah cheese lebih. Woww memang sedap. 

Beef Pepperoni cheddar cheese tarik

Cinnastix

Memandangkan semalam adalah last day akak yang buat kewangan sebelum bersara minggu depan. Ciktie tambah 1 lagi pizza Pulled Beef regular saiz dengan mozzarella cheese tarik dan Fabulous Four. Kemudian sama-sama celebrate dan makan ramai-ramai dekat pejabat dulu sebelum balik. Dah balik taktau bilalah lagi dapat berjumpa pula. Jadi sebagai kenang-kenangan kita celebrate bersama Domino's Pizza yang sememangnya setia bersama kita. Hampir 3 tahun 3 bulan rupanya kita sudah berjiran, sekejap sangat rasanya. Tiada jiranlah kita buat sementara ni.. apapun selamat bersara dan selamat menempuh dunia persaraan. Dah boleh hora-hore dah. 

Pulled Beef pizza mozzarella cheese tarik

Fabulous four

Sebenarnya yang lagi ciktie tak sangka rupanya Domino's Pizza dah berada dekat negara kita dah hampir 21 tahun lamanya. Sejak dari tahun 1997 lagi. Awal-awal ia dibuka dekat USJ, Kuala Lumpur oleh pengasasnya Tom Monaghan  dengan staf 15 orang staf je. Kira itu cawangan pertamalah diikuti dekat Johor, Penang dan seterus-seterusnya. Tapi cawangan yang dekat Kelantan yang mula-mula dibuka adalah dalam tahun 2004 ! Memang bukan satu jangkamasa yang pendek tu. Kalau anak-anak dah besar dah, dah habis sekolah dah ! Ini secara tidak langsung juga membuktikan bahawa Domino's Pizza memang betul-betul telah menawan hati kita sebagai rakyat Malaysia dengan pilihan pizzanya.


Tahniah Domino's Pizza ! Dan  sebagai tanda penghargaan buat pelanggannya yang telah lama bersamanya sejak dari tahun 1997 sehingga kini, Domino's Pizza telah melancarkan kempen It's All About You. Untuk maklumat lanjut berkaitan kempen ini, korang juga boleh layari https://www.dominos.com.my/itsallaboutyou/

Ok, itu ajelah yang ciktie nak kongsikan buat kali ini. Hingga jumpa lagi korang ..


Share this :

Previous
Next Post »

6 ulasan

  1. Kalau nak mkn pizza, linda ngan ank2 pun akan pilih Dominos Pizza ni...mmg sedap dan berbaloi2

    BalasPadam
  2. alahaii.. malam2 bukak entri ni.. terus jadi craving.. hahaha.. Kena cari jugak esok ni ^^

    http://www.syahirahvaliant.com/

    BalasPadam
  3. Wow sedapnya Domino's, rasa lapar dah ni...

    BalasPadam
  4. Sedapnya Domino's Pizza..makan ramai2 lagi laa sedap

    BalasPadam
  5. Wow..best. Pizza baru tu sedap tak CikTie?

    BalasPadam
  6. tak sabar nak pegi launching event kat Sabah pulak!

    Myra | The Grey Lines Between

    BalasPadam

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

My Ping in TotalPing.com