New Collection of Bianglala by Pencil Scarves! - Ciktie Dot Com

Breaking

Tuesday, May 28, 2019

New Collection of Bianglala by Pencil Scarves!


Masih tercari-cari tudung untuk dipadankan dengan jubah atau baju raya sempena lebaran ini?? Ciktie nak kenalkan korang dengan tudung baru yang tengah trending sekarang ni. 

New Collection of Bianglala by Pencil Scarves! 

Koleksi warnanya memang cukup menggoda sangat. Terasa macam semua berkenan dan semua nak ambil. Hadir dengan koleksi bertemakan Bianglala Raya dalam bahasa Melayu klasik yang bermaksud Pelangi. Memang sesuai sangat untuk digayakan pada hari lebaran. Barulah raya lebih ceria dan indah. 


Cantik kan warnanya tu..Dengan ukuran dan design nya seperti pensel. Memang unik sangat. Bahagian tirus dan tajam dikenakan pada bahagian depan dan panjang serta separa bulat lilitan dibahagian belakang. Memang nampak sempurna sangat nak-nak ianya labuh melepasi dada. Memang ketara sangat ianya tu. Ukuran korang boleh tengok bawah ni.


Material kainnya pun jenis Premium Silk Crepe. Lembut, cantik dan mudah terbentuk. Tengoklah pula gaya dan warna yang dikenakan oleh model-model ini memang nampak selesa, senang dan simple je. Nak padankan dengan mana-mana jubah atau jenis baju pun boleh.


Sekarang  ni Pencil Scarves tengah adakan promosi HEBAT sehingga 45% bermula 19/5/2019 dan akan berakhir pada 6/6/2019. Jadi tunggu apa lagi, jomlah cepat dapatkan koleksi diorang sekarang. Untuk dapatkan lebih penjimatan korang boleh masukkan kod promo ini BIANGLALARAYA2019


Untuk dapatkan maklumat lebih lanjut mengenai semua koleksi keluaran Pencil Scarves, korang juga boleh layari

Website 
www.pencilscarves.com 
 Facebook 
 Www.facebook.com/Pencilscarves
Instagram 



3 comments:

  1. jelez tgk org yg pakai shawl and nmpk cntik je terbentuk while I look like a potatooooo. But I do love shawls

    ReplyDelete
  2. cantik pula design tajam kat depan ni

    ReplyDelete

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

Adbox
**iklan memanjang bawah** ****************