Neem Balm | Atasi masalah kulit kering dan sensitif - Ciktie Dot Com

Breaking

Thursday, May 16, 2019

Neem Balm | Atasi masalah kulit kering dan sensitif


Haii, assalamualaikum dan selamat tengahari korang. Bertemu lagi kita kali ni. Macam biasa masa-masa camni dapat tidur sejenak memang bestlah. Terbang segala macam aura negatif yang sedang menghimpit tu. Lagipun kita memang digalakkan pun, bukan apa sebenarnya untuk caj semula aura positif yang dah berkurangan kita gunakan sebelum lunch tadi. Tapiii bukan itu yang ciktie nak kongsikan.

Yang ciktie nak kongsikan kali ni adalah tentang produk baru yang ciktie gunakan sekarang ni, Neem Balm keluaran ZM Beauty.  Mungkin ada diantara korang yang  tak tahu lagi pasal produk ni atau mungkin juga ada yang dah tahu, dah biasa tengok atau mungkin dah cuba. Tapi tak apa.. yang elok dan baik itu memang patut kita uwar-uwarkan. Sharing is caring tak gitu 😉

Oklah, jom  berkenalan dengan Neem Balm

Neem Balm

Atasi masalah kulit kering dan sensitif

Neem Balm | Atasi masalah kulit kering dan sensitif  

Kalau nak tahu Neem Balm ini merupakan suatu produk yang dihasilkan dari 100% bahan semulajadi yang terdiri dari minyak zaitun, minyak bunga, lilin lebah, serbuk Neem atau lebih dikenali dengan daun semambu, lavender dan tea tree. Memandangkan ia 100% menggunakan bahan semulajadi (natural), in Shaa Allah, ia tidak mempunyai sebarang kesan sampingan dan kita boleh menggunakannya sekerap mana yang kita nak.

Telah mendapat kelulusan dari Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) okay.

Neem Balm

Kenapa perlu pilih Neem Balm?

✔️ Lulus KKM
✔️ Free chemical berbahaya
✔️ Natural
✔️ Mudah serap & tak berminyak yang melampau 
✔️ WANGI!!!
✔️ Dan yang paling penting guna Neem asli


Neem Balm

Bertindak sebagai losyen atau balm yang menyerap dengan cepat untuk melembap dan melindungi kulit kering dan sensitif. Kalau dulu, mak bagitau daun semambu ni kita guna untuk mengurangkan rasa miang / tak selesa deman campak, cacar air, ruam, gatal-gatal, ekzema, alahan kulit dan banyak lagi. Tapi sekarang ia dah dikomersialkan. Susah juga nak dapatkan daunnya sekarang ni. Bukan semua tempat ada, sekurang-kurangnya bila dikomersialkan macam ni kita boleh dapatkannya dimana-mana saje kita berada.

Neem Balm

Testurnya jenis cepat meresap, tak melekit, berminyak apatah lagi. Bau ia pun ok. Tiadalah kuat sangat - wangi je. Memang selesa sangat nak-nak kulit ciktie ni asyik kering dan tapak tangan mengelupas je. Memang tak selesa. Nak buat kerja pun macam tak best..tersangkut-sangkut je dekat tangan sendiri.

Neem Balm

Neem Balm

Kalau sebelum ini, sebelum keluar rumah laju je capai dan taruk losyen banyak-banyak dekat tapak tangan dan kaki terutamanya dekat buku lali. Kononnya tak mau kulit kering. Nak biarkan ia lembap sentiasa. Tiadalah segan dan tak selesa sangat bila melihat tapak tangan sendiri.

Ada juga sapukan Neem Balm ini pada kulit si kakak dan tumit kaki ma. Biasalah bila dah berusia dan berdiri lama-lama, masalah tumit kaki merekah dan kasar memang tak boleh dielakkan. Tapi memang ketaralah perubahannya daripada kulit kering, kasar, tumit kaki pecah / merekah semua tu dah beransur baik. Kulit pun nampak lebih sihat, lembap dan lembut je bila disentuh. Cuma untuk dapatkan hasilnya tu kita kena konsistenlah, takboleh sekali guna dah nak dapatkan hasilnya yang WOW terus walaupun memang sekali guna dah boleh nampak hasilnya.

Neem Balm



Hadir dalam packaging yang bagi ciktie cukup comel bersama keychain dan satu unit termometer (stok terhad). Cukup simple! Casing ala-ala beg duit syiling camtu. Dengan berat 60g memang senang nak bawa kemana-mana. Sesuai digunakan oleh semua orang, baik dewasa mahupun kanak-kanak. Warga emas pun boleh.

Jadi pada korang yang ingin mendapatkan produk Neem Balm bagi mengatasi masalah kulit kering atau ingin menjadi agen produk Neem Balm ini boleh hubungi

Facebook

Instagram

Facebook Page

Whatsapp
 011-32484182

Call
 07-7550792



2 comments:

  1. wow sesuai utk kulit kering juga rupanya

    ReplyDelete
  2. untuk kulit kering kurang kelembapan tu boleh pakai ni

    ReplyDelete

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

Adbox