Sempurnakan Harimu Dengan Haruman Kesegaran Dari Stay Fresh Body Sparkling Mist Althea X Titi Kamal

Disember 29, 2018
Sempurnakan Harimu Dengan Haruman Kesegaran Dari Stay Fresh Body Sparkling Mist Althea X Titi Kamal | Wahh..wah..dah macam iklan dalam tv dah tajuk entri ciktie kali ni. Tapi seriously memang wangi sangat body mist ni. Segar je rasa. Bau ala-ala sweet fruit camtu. Memang bestlah terbayang-bayang baunya ni. Ianya tak adalah kuat sangat. Tapi sedap !! Lembut je baunya dan tak berubah pun walaupun kita spray banyak-banyak.

Tak sangka pula Althea ada produk body mist macam ni. Althea lagi !! Hehee entahlah Althea ni dari satu, satu dia keluarkan produk dia. Semuanya best-best dan terbaik pula tu. Itu yang tak henti-henti duk cerita pasal produknya ni. Jangan jemu ye korang sebab produk keluaran Althea ni semuanya terbaik ! Itu yang kadang-kadang ciktie sendiri pun pening nak pilih bila terpaksa membuat pilihan.

Oklah berbalik pada body mist ni. Ini yang terbaru ciktie terima !! Terima bersama Pore Purifying Serum Cleanser sebenarnya. Cerita pasal Pore Purifying Serum Cleanser ni korang boleh baca dekat sini --> Kombinasi 2 in 1 Pore Purifying Serum Cleanser



Sempurnakan HariMu Dengan Haruman Kesegaran Dari Stay Fresh Body Sparkling Mist Althea X Titi Kamal


Iya betul !! Tak sempurna rasanya hari-hari ni tanpa haruman kesegaran dari Stay Fresh Body Sparkling ni. Ciktie suka sangat dengan harumannya ni. Baunya yang lembut, tak melekit dan tahan lama betul-betul memikat hati. Selesa je rasa nak-nak lagi bila guna selepas mandi tu. Nyaman sangat ! 

Kadang-kadang tu bila keluar rumah/ lunch tengahari tu. Dengan cuaca panas macam sekarang ni. Berpeluh dan badan bercampur-campur dengan baunya tu, kita sendiri tak selesa. Spray je dengan Stay Fresh Body Sparkling ni terus hilang.  Nak jumpa orang pun terasa lebih yakin.




Body mist pertama keluaran Althea ini merupakan kolaborasinya bersama Titi Kamal iaitu seorang pelakon dan penyanyi Indonesia yang lebih dikenali dengan rambutnya yang hitam dan cantik ! Mempunyai bakat dalam bidang fesyen dan gaya yang juga merupakan ikon kecantikan yang menawan hati peminat-peminatnya di seluruh Asia Tenggara.

Diilhamkan dari gaya dan keanggunannya yang elegan, segar dan manis berasaskan buah dan bunga kegemarannya sendiri iaitu buah oren dan peach manis yang diikuti oleh bunga ros yang segar.
Kandungan Utama Stay Fresh Body Sparkling Mist Althea X Titi Kamal
Damask rose water - Menghidupkan kulit terhidrat dan memberi aroma lembut
Orange Flower extract - Menyegarkan deria
Elder flower extract - Menyejukan dan melegakan kulit, sambil memberikan aroma feminin

Cara penggunaannya memang mudah !! Hanya spray aje dengan ringan pada badan /mana-mana anggota yang kita suka sebelum keluar rumah atau bila-bila masa bila kita perlukannya. Disebabkan ciktie pun dah guna dan dah suka jadi ciktie akan pastikan ianya sentiasa berada dalam mana-mana bag yang ciktie bawa tak kira kemana pergi. Bukan apa senang nak guna ni.


Kandungan lain Stay Fresh Body Sparkling Mist Althea X Titi Kamal 
Minyak Castor Hidrogenasi, Air Bunga Rosa Damascena, Butylene Glikol, 1,2-Hexanediol, Ekstrak Bunga Sambucus Nigra, Ekstrak Bunga Citrus Aurantium Dulcis (Orange), Ekstrak Bunga Plumeria Rubra, Ekstrak Lilium Tigrinum, Etilheksilgliserin

Jadi kalau korang nak dapatkan Stay Fresh Body Sparkling Mist Althea X Titi Kamal ini korang boleh layari website Althea Korea ataupun terus je ke pautan https://my.althea.kr/stay-fresh-body-sparkling-mist




Share this :

Previous
Next Post »

10 ulasan

  1. Balasan
    1. Betul tapi tak adalah kuat sangat sampai menganggu orang sebelah hehe

      Padam
  2. Body mist ni macam minyakwangi ke jakunnn baayak sangat produk2 ni

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hehe tak apa kak wani..mula² je kot. Ia macam tapi bukan ✌️✌️

      Padam
  3. Wangi semerbak bau cik tie nanti

    BalasPadam
  4. Tak pernah lg try yg ni. Macam best je produk Althea ni ya

    BalasPadam
  5. eh Althea jual perfume pulak? biasanya skincare jee. nak usha la kot berkenan nak beli. hehe

    BalasPadam

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

My Ping in TotalPing.com