Jadual Pembayaran Gaji Penjawat Awam Tahun 2019

Disember 08, 2018
Jadual Pembayaran Gaji Penjawat Awam Tahun 2019 |Alhamdulillah, pembayaran gaji untuk bulan ni diawalkan dan ianya dibayar bersama dengan bonus rm500 tu pada 18hb ni. Wahhh camni sorang-sorang staf awam muka ada senyum ma ☺️ Mak-mak dan ayah-ayah dah sah-sah lega ni. Keperluan persekolahan anak-anak dah menunggu giliran katakan.

Jadual dan Pekeliling pembayaran gaji kakitangan awam untuk tahun 2019 pun dah keluar dah. Korang dah cetak ke?? Atau cetak yang jadualnya tu je 😘😘  

Pekeliling Bilangan 9 Tahun 2018 : Tarikh Pembayaran Gaji Penjawat Awam 2019 



Share this :

Previous
Next Post »

2 ulasan

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

Like Us