Senarai Lagu Gegar Vaganza Minggu Ke-6 Musim Ke-5

Oktober 29, 2018
Senarai Lagu Gegar Vaganza Minggu Ke-6 Musim Ke-5 | Persembahan malam ini semua best-best belaka walaupun Zamani sakit dan kehilangan suara tapi dia cukup sporting. Sanggup sumbangkan juga suara k.o dia tu. Dan yang lagi best semua semua penonton dalam dewan itu turut sama sporting. Sama-sama nyanyi semasa Zamani membuat persembahan sebagai tanda sokongan kepadanya. Memang terbaiklah korang !!

Untuk minggu depan bertemakan lagu Terbaik boss. Memang terbaiklah lagunya tu..tak sabar pula nak tunggu ! Nak tengok persembahan Maya Sun Flower dan Forteen. Apapun kita tunggu apa yang akan berlaku pada minggu hadapan itu pula. Untuk malam ini tiada penyingkiran kerana Datuk Aliff Syukri telah menggunakan imunitinya untuk membolehkan Zamani membuat persembahan pada minggu hadapan. Lagu apa yang bakal dibawakan oleh Zamani sama-samalah kita nantikan nanti.


Senarai Lagu Gegar Vaganza Minggu Ke-6 Musim Ke-5

  1. Bencinta (Faizal Tahir) - Dia Fadila
  2. Hatinya Tak Tahan (Noraniza Idris) - Maya
  3. Seandainya Masih Ada Cinta (Dayang Nurfaizah) - Noryn Aziz
  4. Satu (Tan Sri S.M Salim) -  Foorteen 
  5. Seroja - Amelina
  6. Back At One (Brian McKNIGHT) - Billy Zulkarnain
  7. Ayat-ayat Cinta (Datuk Rosa) - Farawahida
  8. Korban Cinta (Ziana Zain) -  Hetty Sarlene
  9. ??  - Zamani



Share this :

Previous
Next Post »

6 ulasan

  1. zamani lagu apa tu? shu dgr dato' aliff bagi immuniti kan. tapi suara dia dah koyak. macam mana nak recover dalam seminggu.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tak tau lagi lagu apa. Nanti kita tunggu ye lagu apakah itu. tapi harapnya minggu depan suara dia dah ok. Kalau tak rugilah imuniti malam tadi

      Padam
  2. ayoo sedih tengok zamani nyanyi minggu ke 5 huhu

    BalasPadam
  3. kesian Zamani..ada gak tertengok sedutan kat IG masa zamani tak boleh nak nyanyi..ingtkan apa hot sangat orang share pasal zamani..rupanya dia tak leh nak nyanyi sebab tak sihat...

    BalasPadam

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

My Ping in TotalPing.com