Giveaway Tudung Bawal by Cik Puan Rrai | - Ciktie Dot Com

Breaking

Monday, October 1, 2018

Giveaway Tudung Bawal by Cik Puan Rrai |


Giveaway Tudung Bawal by Cik Puan Rrai | Oktober dah !! Cepatnya masa berlalu. 2 bulan lagi berakhirlah pula tahun 2018. Memandangkan sekarang ini dah masuk bulan baru, kita join GA by Cik Puan Rrai lah sekejap ye. Senang je nak join pun. Klik je banner bawah ni.


Sebenarnya kita pun tak tahu nak bagi tips apa untuk orang mengandung ni. Cuma apa yang boleh kita bagitau jangan stress-stress ! Jangan tertekan, jangan buat kerja berat-berat sangat, rehat secukupnya. Jaga pemakanan tu.. jangan makan makanan sebarangan..yang tajam, berduri semua tu . Hati-hati ye hehe macam mak-mak pula rasanya ni hikhik. Jangan lupa selalu bercakap dengan janin dalam kandungan, Banyakkan berdoa dan memohon perlindungan dari-Nya. Akhir sekali kita nak kongsi senarai doa untuk bakal ibu ni ye. Semoga bermanfaat ye..




3 comments:

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

Adbox