Jadual Gaji Penjawat Awam Tahun 2021

Disember 11, 2020

Dah keluar dah ianya pun.. sebelum ini dah tengok dah jadual yang member sorang tu share. Mati-mati ingatkan tarikh pembayaran gaji untuk bulan Januari tu 5hb! Kemain awalnya gaji tapi rupanya bukan.  Kalau tak mahunya habis duit gajinya dulu tu sementara nak tunggu gaji bulan seterusnya tu.


Jadual Gaji  Penjawat Awam Tahun 2021

Pekeliling pun dah keluar ! siapa yang belum cetak tu bolehlah ambil kat sini je 


Surat Pekeliling Akauntan Negara Bilangan 5 Tahun 2020 : Jadual Pembayaran Emolumen Tahun 2021 




Share this :

Previous
Next Post »

5 ulasan

  1. Bln feb n mei tu gaji awal jd pandai2 la merancang bajet masing2 agar x pokai dihujung bln. Hehehe...

    BalasPadam
  2. bulan februari gaji awal. kena bijak berbelanja ni. hihi

    BalasPadam
  3. bulan Feb paling seronok, dan paling sakit bila nak tunggu gaji bulan Mac. hihi

    BalasPadam

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

My Ping in TotalPing.com