FSJshoes | Website Jenama Kasut Wanita Di Seluruh Dunia

Februari 23, 2020
Sementara menunggu cik akak kita sorang ni sampai. Apa kata kita cuci-cuci mata dulu. Dah lama rasanya berniat nak dapatkan kasut atau sandal baru ni. Asyik tak berkenan dimata je camne nak buat. Jawabnya cukup setakat pusing-pusing mall ajelah.

Tapii kali ni ciktie cuci-cuci mata by phone je. Lebih selamat dan taklah penat sangat. First time singgah website ni. Unik betullah kasut-kasut dekat sini. Design ia pun cantik-cantik! Bertumit tinggi jenis flat pun ada juga tau mewah, glamour dan nampak elegen sangat. Memang menarik tapi ciktie mampu tengok ajelah dulu


FSJshoes | Website Jenama Kasut Wanita In the World

Telah dilancarkan pada tahun 1998. Disegerakkan dengan fesyen antarabangsa dengan mengambilkira rekabentuk fesyen super dengan harga yang menarik. Menawarkan pelbagai barangan dagangan FSJ kepada pelangannya diperingkat antarabangsa. Tidak terhad kepada satu-satu tempat sahaja. Pendek kata dimana sahaja kita boleh akses.


FSJshoes yang beralamat di Amerika Syarikat ini bukan sahaja menawarkan perkhidmatan menjual kasut secara online tetapi juga membantu merealisasikan impian kita untuk menghasilkan kasut idaman kita sendiri samada idea penghasilan kasut itu sepenuhnya daripada kita ataupun ianya ubahsuai daripada mana-mana design yang dihasilkan daripada pihak FSJshoes.

Untuk penghantaran, kita boleh pilih samada nak melalui :-
  • DHL (memerlukan 2-5hari untuk sampai); atau 
  • secara percuma (memerlukan masa dalam 10hari untuk dihantar)

FSJ bermaksud  "Inovasi" ataupun "Pengembaraan" yang melambangkan ciri-ciri kehidupan wanita moden yang mengejar fesyen dan gaya hidup. Menawarkan pelbagai jenis kasut. Samada jenis heels, flat, sandal ataupun boots. Design pun macam-macam. Almond toe, key hole, open toe, peep toe, round toe, pointed toe ataupun jenis persegi camtu ada. Lawalah juga 😍😍





Kategori serta corak fesyennya pun pelbagai! Untuk acara formal, karpet merah, majlis perkahwinan, pertunangan, santai pun ada. Kalau nak ikutkan semuanya memang tak dayalah. Inipun nasib baiklah tau satu dua kategori. Bolehlah padankan mana-mana kasut yang ada ni dengan mana-mana event.  Itupun main tibai ikut keselesaan kaki 🙈🙈 tapii FSJ Fashion Series : Kasut Leopard Print ni lawa. Inspirasi dari Cheetah luas! Ia pun mempunyai banyak Series juga antaranya Leopard Print Flats, Wedges, Sandals, leopard print heels, Leopard Print Boots dan banyak lagi la. Ada juga yang berkenan..nampak elegant dan berkeyakinan je dengan corak harimau camni.




Haa untuk mengekalkan kualitinya, setiap tempahan kasut yang diterima FSJshoes ni akan dihasilkan dengan tangan. Dan setiap rekaannya menggunakan kulit PU untuk mendapatkan warna yang lebih jelas dan design yang unik.  Tapi kalau kita nak kasut jenis kulit, boleh je kita tambah dan pilih dekat Custom tu semasa kita membuat tempahan.



Harga yang dikenakan pun kompetitif.  Bergantung kepada bahan apa yang kita nak guna, design, warna ianya jugalah.


Dan untuk dapatkan info lebih lanjut lagi, korang boleh layari website FSJshoes ni ye..













Share this :

Previous
Next Post »

6 ulasan

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

My Ping in TotalPing.com