Jawatan Kosong | Lebih 12,959 Jawatan Kosong Di KerjaKosong.Co

Februari 28, 2020
Tahukah korang bahawa negara kita sebenarnya mempunyai lebih daripada 700,000 orang penganggur yang sedang mencari jawatan kosong 2020? Kadar pengangguran ini kian meningkat gara-gara gaji yang ditawarkan rendah, tidak sesuai dengan kelayakan yang dimiliki seseorang pemohon ataupun skop kerja yang ditawarkan itu sendiri tidak sesuai.

Jawatan Kosong |  Lebih 12,959 Jawatan Kosong Di KerjaKosong.Co

Bagi korang yang tidak memilih pekerjaan, sebenarnya banyak aje jawatan kosong yang ada. Antara yang popular dengan tidak ajelah. Tapi antara jawatan yang ciktie perasan kerap dan ramai yang dicari termasuklah jawatan kosong sabah, kerja kosong kelantan, jawatan kosong terengganu dan jawatan kosong spp.

Mungkin inilah antara carian jawatan kosong yang menarik dan gajinya setimpal dengan pekerjaan yang ditawarkan. Tapi mungkin juga mereka yang memohon ini jenis yang minat untuk berbakti kepada orang sekeliling ataupun masyarakat tanpa mengambil kira bab gaji.

Bagi korang yang sedang mencari jawatan kosong, ciktie cadangkan korang layari portal KerjaKosong.Co Macam-macam jawatan kosong yang dipaparkan dekat situ. Mungkin ada diantara banyak-banyak pilihan tu yang menarik perhatian korang nanti. Pilihan ianya pun tidak terhad untuk jawatan kosong swasta je jawatan kosong kerajaan pun ada juga.

Jika dibuat perbandingan dengan Google. Website  ini memaparkan info-info jawatan kosong yang terbaru, tepat dan berserta tips mudah untuk mendapatkan kerja samada kerja kosong dari sektor kerajaan mahupun kerja kosong dari sektor swasta. Tiadalah kecewa dan bengang sangat kalau search Google tu keluar website yang pelik-pelik "kononnya" memaparkan jawatan kosong yang terkini, padahal jawatan tersebut tidak wujud ataupun sudah tamat tarikh permohonannya.

Jadi kalau korang tak nak pening, tak nak rasa tertipu ke pastikan korang hanya semak jawatan kosong di laman web KerjaKosong.Co ini sahaja ye! Haa nak lebih mudah jangan lupa bookmark terus portal kerja kosong ni dan check selalu setiap hari. Tiadalah korang terlepas pandang lagi jawatan kosong yang korang hint terutamanya tu..

Oklah sekian saje perkongsian ciktie untuk kali ini. Harapnya korang dapatlah mencari pekerjaan dengan lebih mudah melalui portal rasmi jawatan kosong yang di kongsikan ini.

Share this :

Previous
Next Post »

4 ulasan

  1. Senang sekarang, nak csri kerja kosong banyak platform yang mudah kan...kalau tak beli surat khabar meanjang heheheh

    BalasPadam
  2. Wah banyak kerja kosong. Kerja kerajaan pun ada tu. terbaik. Boleh share pada sanak saudara ke kawan-kawan yang tengah cari kerja ni :)

    BalasPadam
  3. antara penyumbang angka penganggur tu, yang menaip nilah hehe

    BalasPadam

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

My Ping in TotalPing.com