Senarai Lagu Gegar Vaganza 2019 Minggu Ke-5

November 04, 2019
Gara-gara terjebak dengan status yang  di up dalam FB. Tak pepasal layan dah #GegarVaganza2019 malam ni ☺️☺️. Best pula persembahan kesemua 11 peserta yang bertemakan haa tepuk ni. Semua lagu best-best, seronok pula layan. Nyanyian kumpulan Kool yang terkeluar minggu inipun best juga walaupun Dato' Ram komen  ianya bersepah.


Untuk minggu depan tugasan bertemakan 'Curahan hati'.. Kalau ikutkan banyak lagu best juga tu. Takpa sempat nanti kita layan. Tak gituuu

Senarai Lagu Gegar Vaganza Minggu Ke-5

1) Benci Bilang Cinta - Jatt
2) Can't fight the Moolight - Nurfatima
3) Crazy Little Thing Called Love - Roy
4) Luluh - Hady Mirza
5) Makhluk Tuhan Paling Seksi - One Nation Emcees
6) Terima Kasih Cinta (Afgan) - Sham Visa
7) Diambang Wati (Wings) - Naqiu Boboy
8)  Kali Terakhir Ku Lihat Wajahmu (Uji Rashid) - Wann
9) Jutaan Purnama (Alyah) - Feeza
10) Semakin (Siti Sarah) - Noorshila Amin







Share this :

Previous
Next Post »

4 ulasan

  1. ala xsempat nk layan GV..
    tido awl.. huhuuu

    BalasPadam
  2. lagu yg 1st tu dari Radja? Lagu faveret ammi sebab suara penyanyi dia sedap

    BalasPadam
  3. Minggu ke-4 tak tengok lagi. tapi tak sabar nak tengok minggu 5 ni. lagu mencabar gak tu

    BalasPadam

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

Like Us