Senarai Lagu Gegar Vaganza Minggu Ke-8 Tahun 2019 - Ciktie Dot Com

Breaking

Monday, November 25, 2019

Senarai Lagu Gegar Vaganza Minggu Ke-8 Tahun 2019


O..o.. surprise betul ni. Bukan setakat surprise untuk peserta GV je malam ni tapi semua penonton GV juga terkena kejutan ni. Daripada 8 minggu bersiaran dilanjutkan ke 11 minggu! Minggu depan yang sepatutnya menjadi minggu Final dah tak jadi final lagi laa. Woww memang gempak betul GV musim ni. Apapun tahniah diucapkan kepada kesemua peserta GV malam ini. Tiada penyingkiran untuk minggu ini.


Tahniah juga buat kumpulan One Nation Emcees kerana berjaya bangkit dan memberi saingan kepada peserta lain 👏👏Berikut merupakan senarai lagu minggu ke-8 untuk peserta Gegar Vaganza musim ini. 

Senarai Lagu Gegar Vaganza Minggu Ke-8

1. Hady Mirza - Malaikat (Hazama)
2. Naqiu Boboy - Percayalah (Siti Nurhaliza)
3. One Nation Emcees - Anak (Carefree)
4. Noorshila Amin - Samar Bayangan 
5. Jatt - Sejuta wajah
6. Roy - Seniman Menangis (Ismail Haron)
7. Nurfatima - cubalah untuk setia (Kris Dayanti)
8. Sham Visa - Separuh Aku ( Noah)
9. Wann - Wajah rahsia hati (Fauziah Ahmad Daud (Ogy)






No comments:

Post a Comment

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

Adbox
**iklan memanjang bawah** ****************