Beautea by Safi : Produk Terbaru Safi 100% Dari Ekstrak Tea Premium

Julai 30, 2019
Haiii korang. Perasan tak dua tiga menjak ini penuh wall media sosial orang viral produk terbaru keluaran Safi, Safi Beautea !

Ciktie sendiri pun tak terkecuali terjebak untuk mencuba sendiri produk yang dihasilkan dari ekstrak tea semulajadi ni. Wangi dan menyenangkan sangat baunya. Best! Packaging pun menarik. Comel sangat.


Beautea by Safi : Produk Terbaru Safi 100% Dari Ekstrak Tea Premium

Safi Beautea, produk terbaru keluaran Safi Malaysia berasaskan 100% ekstrak tea semulajadi  (premium) yang bertindak untuk melindungi kulit dari kesan pencemaran persekitaran, tekanan dan juga penggunaan kosmetik. Seperti yang kita tahu, ekstrak tea memang kaya dengan antioksida yang berupaya melindungi kulit dari sinar UV, membantu menjadikan kulit lebih segar, cerah, sihat berseri.


Mempunyai empat jenis pilihan variasi yang sememangnya sesuai untuk semua jenis jenis kulit :-
  • Green Tea and Neem - Sesuai untuk Kulit Normal/ Berminyak. Juga bertindak menyingkirkan minyak berlebihan disamping mengawal pengeluaran  serum, mengecutkan jerawat serta memudarkan parut. Yang ini sesuai untuk kulit berjerawat.
  • Black Tea & Black Orchid - Yang ini sesuai untuk Kulit Sensitif. Ia membantu memperbaharui kulit wajah disamping mengekalkan kulit yang sihat disamping meremajakan kulit dan melindungi kulit dari kesan penuaan.
  • White Tea & Damask Rose - Yang ini pula sesuai untuk Kulit Kering. Ia bertindak membersihkan kotoran termasuk pada liang yang tersumbat tanpa mengelupas dan mengekalkan kelembapan semulajadi pada kulit menjadikan kulit lebih lembut dan licin.
  • Apricot Tea Revitalising Face Scrub  - Yang ini pula untuk menyingkirkan sel-sel mati dan menjadikan kulit lebih segar dan berseri. 

Ciktie dah cuba dah White Tea & Damask Rose Hydrating Gel Cleanser dan Apricot Tea Revitalising Face Scrub tu. Kebetulan stok pencuci muka dekat rumah pun dah habis. Rembat terus ajelah sekali dengan scrub hari tu. Suka sangat dengan packaging ia tu. Nampak comel, ceria je.

Tapi kalau ditanya mana yang lagi best sebenarnya ciktie pun tak tahu nak jawab. Sebab dua-dua best. Mula-mula tu risau jugalah nak cuba sebab White Tea & Damask Rose tu jenis gel pembersih muka bebas sabun. Teksturnya lembut je. 


Apricot Scrub



Tapi sekarang memang tak menyesallah tergoda dengan apa yang diviralkan tu. Memang sesuai untuk kulit muka kita. Selepas menggunakan tu kulit terasa lebih halus, lembut, bersih dan segar je. Memang bestlah bau dua-dua produk Safi Beautea ini pun WANGI. Memang menyenangkan sangat-sangat! Itu yang kita suka tapiii apa yang lagi kita suka sebenarnya ia telah diuji secara dermatologi, bebas dari Paraben, alkohol, SLS/ SLES juga silikon. Jadi memang tak risaulah nak guna. Memang kena sangat dengan track marks 'selamat dan suci' ianya tu.


Untuk dapatkannya pun mudah. Pergi ke mana-mana Watsons berhampiran ataupun beli je online di http://bit.ly/2JTltHO Kebetulan hari itu pun ciktie beli online juga dekat website Watsons. Gara-gara malas nak keluar tapi still nak dapatkannya juga hehe main click.. click ajelah. Sekarang semua dah dihujung jari, kan. Tapi cepat pula barangnya tu sampai.


Ohh ya, sebelum terlupa sekarang ni Safi Beautea ada offer rm19.80 je untuk 150g berbanding harga asal setiap satunya Rm23.30Untuk info lanjut mengenai produk safi Beautea ini korang boleh layari www.safi.com.my



Share this :

Previous
Next Post »

4 ulasan

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

My Ping in TotalPing.com