Satukan Rasa Siti Nordiana & Khai Bahar - Ciktie Dot Com

Breaking

Monday, July 8, 2019

Satukan Rasa Siti Nordiana & Khai Bahar


Dah dengar dah lagu Nana dan Khai ni. Dengar gitu-gitu je dulu sebab tak sempat nak fokus sangat lagi tapi sedap jugalah gabungan dua suara ni. Suka tengok si Khai tu.. 

Tampal kat sini dulu nanti boleh layan lagi lepas ni. Siapa yang belum dengar lagi suara diorang ni boleh dengar sekarang ye..

Satukan Rasa Siti Nordiana & Khai Bahar


Lirik lagu Satukan Rasa Siti Nordiana & Khai Bahar

Lamaku Simpan perasaan ini
 Tanpa Terduga rasa cinta hadir
 Puas Menafi bisikan d hati
 Namun Tak terdaya
 Tuk Menghalang rinduu

  Aku, Pendam rasa
 Dan Menjadi teman
 Engkau Ingin ku miliki

 Namun Aku tidak mampu
 Untuk Memiliki cinta
 Yang Semulia sepertimu

 Dikaulah Bidadari
 Temani Tiap mimpi
 Diriku Diselubung rindu

Rasa Penuh prasangka
 Dia Penguat jiwa
 Kita Benta takdirnya
 Pergilah Sepi

 Bulan Bisik padanya
 Benar Ku cinta dia
 Kau Hidupkanlah rasa ini

 Dikaulah Bidadari
 Temani Tiap mimpi
 Sungguhh Aku rindu

 Cinta penuh prasangka
 Kuatkanlahhh Hatiku
 Agar Ikatan ini terjalin

 Bulan Bisik padanya
 Benar Ku cinta dia
 Satukanlah
 Satukan Rasa




No comments:

Post a Comment

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

Adbox