Nafas Segar Bersama Gajah Baring Balsamo

Jun 16, 2019
Haiii korang, jumpa lagi kita kali ini. Alhamdulillah, buat apa tuu?? Cantik-cantik..segak je sorang-sorang ni nak pergi open house atau kenduri dekat mana tu. Hati-hati memandu ye jangan ingat nak cepat sampai je. Ingatlah orang yang tersayang.

Untuk kali ni ciktie nak kongsikan tentang satu balm ni. Ianya berasaskan bawang putih. Dengar je bawang putih dengan sendiri yang terlintas di fikiran adalah baunya kan hikhik. Tapi jangan ambil mudah dengan baunya tu. Kadang-kadang baunya tu sedap juga. Nak-nak kalau menumis. Alahaii ku terbayangkan nasi gorenglah pula masa-masa camni.


Nafas Segar Bersama Gajah Baring Balsamo

Dua tiga menjak ni, cuaca tak menentu sangat. Pagi menghala ke tengahari nampak cam redup je. Siapa sangka lepas tu panas dan petangnya pula hujan. Jadi malam tu memang sejuklah. Apa lagi lenalah sorang-sorang tidur. Tapii bagi mereka yang antibodi tak berapa nak kuat samalah macam ciktie ni memang selalu alahlah dengan cuaca. Raya ke-4 dah k.o ! selsema dan sakit kepala datang menyerang. Nasib baiklah ada Garlic Balm (Minyak Bawang Putih). Sapu je dekat hidung dan gosok-gosok sikit dah boleh tidur nyenyak sikit malamnya tu.



Gajah Baring BALSAMO

Tidak dinafikan khasiat bawang putih memang banyak dan salah satunya adalah untuk kembung dan merawat  batuk serta selsema baby. Dulu masa kecil-kecil mak selalu juga buat minyak bawang putih ni. Bukan untuk kita-kita aje tapii untuknya sekali. Tapi sekarang lagi mudah, tak payah susah-susah nak buat. Dapatkan je Gajah Baring Balsamo. Kita pun tak perlu nak fikir ia nak terbalik ke nak tumpah ke. Nak bawa ke mana-mana pun boleh.

Dihasilkan daripada petua tradisional minyak bawang putih yang diamalkan oleh nenek moyang kita dahulu menjadi garlic balm -minyak bawang putih sebenar kerana baunya adalah bau sebenar bawang putih untuk memudahkan kita menggunakannya. Sesuai untuk seisi keluarga dari bayi baru lahir hinggalah warga emas.

 Minyak bawang putih


Kandungan Garlic Balm

Extra Virgin Olive Oil
Membantu melembab dan mengurangkan keradangan yang terjadi pada kulit

Sunflower Oil & Vit E
Membantu memelihara lapisan kulit daripada pencemaran dan kekurangan lembapan badan

Beeswax
Memiliki sifat anti-inflamasi, anti-bakteri dan anti-virus sehingga dapat dimanfaatkan untuk membantu iritasi kulit ringan

Garlic
Tumbuhan istimewa yang banyak manfaat membantu memberi "NAFAS SELESA" keluarga

Selamat dan boleh digunakan sepanjang masa. Dimana sahaja dan sekerap mana yang kita inginkan. Ia juga sebenarnya produk natural tanpa bahan kimia dan essential oil yang mempunyai kesan sampingan jangka masa panjang.



Selain boleh digunakan untuk melembabkan kulit yang kering, ia juga merupakan produk urutan istimewa seisi keluarga dan untuk keselesaan dan dapatkan tidur yang berkualiti gunakan setiap kali lepas mandi dan malam.

Cara menggunakan Gajah Baring Balsamo
Sapu pada bahagian yang diperlukan dan urutkan perlahan-lahan secara membulat.


Harga sebenar sebotol ini RM45 SM | RM50 SS tapi sekarang tengah promosi, RM 29.90 (exc postage) postage RM8sm RM12ss ! Untuk setiap pembelian Garlic Balm Balsamo yang terawal akan dapat free gift termometer yang comel camni. Jadi korang jangan lambat-lambat cepat-cepat grab tau nanti tak dapat.



Untuk dapatkannya korang boleh layari

Blog
FB : Gajah Baring HQ (Garlic Balm)
Hp : 0187665694


Share this :

Previous
Next Post »

10 ulasan

  1. bagus kan balm ni...siapa ada baby wajib kena simpan 1 dekat rumah :)

    BalasPadam
  2. Sy slalu kena selsema,boleh cuba ni nnti hehe..thnks ciktie nk join bloglist, dh masukkan dlm list blog sy 😊

    BalasPadam
  3. Memang setiap rumah perlu ada balsamo gajah baring ni..

    BalasPadam
  4. produk ni nampak macam menarik.. cuma pastikan ianya berdaftar dengan KKM

    BalasPadam
  5. First time dengar psl Balsamo. Ingredients pun simple, natural & selamat.

    BalasPadam
  6. Wah best.. xyah susah2 tumbuk beg putih dah

    BalasPadam
  7. First time dengar pasal balm jenama ni. Tapi bawanh putih memang bagus, elok bila selsema.

    BalasPadam
  8. dah try pakai, best ! Sesuai untuk anak kami

    BalasPadam

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

My Ping in TotalPing.com