Oless Penyelamat Keadaan - Ciktie Dot Com

Breaking

Monday, June 24, 2019

Oless Penyelamat Keadaan


Pantang betul si kakak bila nampak kita sapukan apa-apa dengan dekat muka. Mulalah datang menghimpit. Tanya itu ini lepas tu mulalah ayat dia

"boleh la..sikit aje" 

Hahaha dan untuk mengelakkan dia merajuk nak tak nak terpaksalah kita oleskan sikit lipstik biar merah bibirnya tu. Apa lagi seronok bukan mainlah dia nak-nak bila kita puji pula. Untuk barang lain-lain memang tak bagi la. Sayanglah kalau jadi pada kulit dia tu.


Seperti yang kita sedia tahu, kulit anak-anak kecil  sememangnya bersih dan bebas dari sebarang masalah. Sebab itu ciktie risau sebenarnya nak sapukan apa-apa pada wajah dan kulit dia ni. Lagipun tak mahulah kulitnya terdedah pada barang mekap lagi. Tunggulah nanti dia besar esok-esok tu cuma kalau pelembap bibir atau lipstik tu adalah juga sesekali oleskan pada bibir mungilnya tu. Tapi takde lah selalu. Biasalah budak-budak selagi tak dapat selagi itu merengek.

Oless Penyelamat Keadaan

Nasib baik sekarang ni ciktie ada Oless !! Pelembap bibir homemade keluaran ZMBeauty. Oless terus gojess! memang sesuai  sangat untuk kanak-kanak sebabnya ia mempunyai perisa dan pewarna makanan. Pertama kali ciktie jumpa lipbalm yang mempunyai pewarna macam ni. Memang tergoda habislah nak-nak kita boleh share dengan si kakak tu pula. Masa nak guna tu, takyah cakap la memang terasa macam nak makan-makan aje haha. Dengan warnanya yang lembut ala-ala merah jambu dan rasa strawberi yang yummy. Selesa sangat sape tak tergoda kan.


Sebenarnya Oless ini adalah produk natural !! Dihasilkan dari perisa dan pewarna makanan. Bebas dari bahan kimia yang berbahaya dan selamat digunakan oleh semua peringkat umur tanpa ada kesan sampingan jangka panjang. Kita juga boleh guna sekerap mana yang kita nak tanpa rasa bimbang atau runsing.



Kandungan Oless

Extra Virgin Olive Oil, Vitamin E, Strawberry Flavour and Colouring.





Harganya tak mahal, cuma rm10 postage RM8sm RM12ss. Bagi korang yang mempunyai masalah bibir merekah, kering dan kehitaman juga boleh mendapatkannya untuk membantu menyelesaikan masalah itu. Dan sekiranya korang berminat untuk mendapatkan pendapatan sampingan boleh join untuk menjadi agent dengan modal yang sangat minima. Korang jangan risau, Oless sangat mudah dijual kerana kualiti dan harganya yang sangat mampu milik. Untuk info lanjut korang boleh layari

Blog
zuraini.com

Facebook

Instagram

Telefon
011-32484182







9 comments:

  1. murah harga dia..nak jugak la cuba...

    ReplyDelete
  2. bukan budak je yg suka mama pun suka sgt dgn oless ni

    ReplyDelete
  3. First time dengar pasal Oless ni, menarik gak boleh rekemen kat adik yg ada anak pompuan suka bersolek gak tu hehe

    ReplyDelete
  4. Good Job,thanks for sharing this informative article with us

    ReplyDelete
  5. Thanks for sharing an informative article, you are really hardworking

    ReplyDelete
  6. Good Job,Thanks for showing that kind of knowledge on your portal. I appreciate your efforts and way of explaining things. You have done all good. You can do better than before. I learned a lot from this webpage. I love to see you again with some new content

    ReplyDelete
  7. Good Job,Thanks for showing that kind of knowledge on your portal. I appreciate your efforts and way of explaining things. You have done all good. You can do better than before. I learned a lot from this webpage. I love to see you again with some new content

    ReplyDelete

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

Adbox