Anak Buah Ke-6 | Cik Jali Iman - Ciktie Dot Com

Breaking

Sunday, February 24, 2019

Anak Buah Ke-6 | Cik Jali Iman


Haiii, assalamualaikum dan selamat petang korang. Dah sampai rumah dah ke tu?? Kalau dah, alhamdulillah tapi kalau belum lagi hati-hati ye terutamanya mana yang memandu tu. Kena peka sentiasa. Btw hari ini ciktie nak perkenalkan anak buah baru ciktie yang ke-6 ni. Ehhh dah masuk 6 orang ye 😬😬 ramainya cucu ma. Patutlah riuh rendah rumah ni bila sorang-sorang balik.

Anak Buah Ke-6 | Cik Jali


Oklah kenalkan inilah Mohd Razali Iman rasanya macam dah betul dah nama maknya bagi ni. Lahir 9 Januari lalu dengan berat 2.9 ! Tapi gambarnya ni ciktie snap masa dia berusia tak sampai sebulan pun lagi hari tu. Sekarang ni dah bertambah-tambah dah beratnya. Ialah kan dah berusia lebih 40 hari dah ni. Dah pandai senyum dah dia nii. Nasib baik tak gelak terkekeh-kekeh lagi tapi sekali dia menjerit tak ubah cam si kakaknya juga hikhik kuat juga. Tapi still si kakaknya itu jugalah sang juaranya.



Semoga membesar menjadi anak yang baik kepada semua orang ye. In Shaa Allah, aamiin.















9 comments:

  1. memang seronok dan sejuk tengok muka baby...

    nasib uncle dah tua..

    kalau tak teringin juga ada baby yang kecil hahaha..

    semoga dia jadi anak yang soleh dan berbakti kepada emak ayah, agama dan bangsa..

    aamiin

    ReplyDelete
  2. Tahniah ciktie dapat anak buah baru yg comel :)

    ReplyDelete
  3. alolo comelnya Mohd Razali welcome to world sayang

    ReplyDelete
  4. alahai comel :)
    aida ni, rasanya da takkan dpt anak buah.
    maybe anak buah sepupu lah.
    side aida and side asben, adik beradik semua dah 'pencen' bersalin :)

    ReplyDelete
  5. Congratulations atas penambahan ahli keluarga baru!

    ReplyDelete
  6. Comelnya cik jali iman. Meriah lah rumah kalau semua anak buahnya balik ye. Tak menang tangan nak agah sorang2. Hehe

    ReplyDelete
  7. comel.. semoga sihat selalu..

    ReplyDelete
  8. Tahniah, moga MOhd Razali membesar dengan sihat.. ;)

    ReplyDelete

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

Adbox
**iklan memanjang bawah** ****************