Blog Colour Of Life K sudah bertukar domain

Januari 02, 2018
Hai, assalamualaikum dan Selamat Tahun Baru #2018 semua. Dari kemarin kita boleh tengok ramai duk post azam baru untuk tahun ini kan? Macam-macam azam baru keluar tapi tak kurang juga yang kena forward azam tahun sebelum ni. Apapun jua azam yang kita bawa tu semoga ianya dapat kita lakukan dengan sempurna yang boleh! Insyaallah, amiin.

Untuk tahun ni kita pun ada azam kita tersendiri! Nak lebih serius dengan berblog.  Jadiii sebagai langkah pertama, dengan rasminya nak bagitau blog Colour Of Life K #ColourOfLifeK sudah berdomain! Dah berubah dari https://colouroflifek.blogspot.com kepada WWW.CIKTIE.COM


Simple je kan domain blog ni? Senang dan mudah nak ingat. ColourOfLifeK pun simple juga cuma rasanya adalah lebih baik kita bawa nama sendiri. Nampak ia lebih beridentiti pun ada. Sebenarnya dah lama teringin nak ada domain sendiri. Tapi keyakinan tu baru timbul nampaknya. Harapanku selepas ini selalulah kita update blog. Dah ada domain sendiri ni umpama kita dah terikat dengan komitmen la kan??



By the way terima kasih kepada SisHawa sebab tolong uruskan pemasangan domain ni. Siapa yang teringin nak tukar domain daripada blogspot kepada dot com bolehlah refer SisHawa nanti.






Share this :

Previous
Next Post »

9 ulasan

  1. wahhh...bestnyer dah tukar domain..berapa rm byr setahun ekk?

    BalasPadam
  2. selamat tahun baru 2018 dgn domain baru! tahniah ciktie!

    BalasPadam
  3. Allhamdulillah. Domain br sempena thn baru. Cantik. Smg terus sukses

    BalasPadam
  4. tahniah cik tie..betul guna domain nama sendiri, lebih senang nak brand kan diri as blogger..

    BalasPadam
  5. Tahniah Cik Tie.. Semoga awak sukses dalam berblogging.. Fighting..fighting..

    BalasPadam
  6. senang nak ingat ciktie nanti hehe :)

    BalasPadam

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

My Ping in TotalPing.com