Sampel percuma | Frisomum Gold Untuk Ibu Hamil dan Menyusu

Januari 19, 2018
Frisomum Gold ini dirumus khas untuk mereka yang sedang hamil  dan ibu menyusu. Kebetulan adik Ciktie pun ada yang sedang menyusu sekarang ni. Baby dia pun baru berusia 3 bulan. Memang kena sangat sample ini tiba.


Frisomum Gold dengan Frisoshield mengandungi nutrien penting seperti Prebiotik, Vitamin C, Selenium, Asid Folik, Zat Besi dan juga kalsium yang membantu kita dan kandungan kita agar kuat  dari dalam. Apabila kuat dari dalam, ia akan membekalkan asas yang baik untuk perkembangan keseluruhan si manja serta diri kita juga. 

Frisomum Gold adalah 52% lebih rendah lemak jika dibandingkan dengan susu tepung penuh krim dan ianya diimport sepenuhnya dari Belanda!


Kalau nak tahu dalam sample ini ada 3 pack Frisomum Gold bersama voucher bernilai rm15. Wow ciktie siap dapat voucher lagi ni.




Korang pun boleh dapatkan sample ini jugak. Hanya perlu layari sesawang ini 
https://www.frisogold.com.my/ms/get-a-free-sample dan masukkan semua maklumat yang diperlukan. Lepas itu tunggu ajelah sample itu sampai dekat tangan korang!

Share this :

Previous
Next Post »

5 ulasan

  1. Bagus ni sebab rendah lemak... Nice sharing Cik Tie...

    BalasPadam
  2. Wah..rajin cik tie..okey gak kan..sblm beli, kita test dulu pack kecik2..kalau tak sesuai, tak ada la rasa membazir.. ;)

    BalasPadam
  3. wah bagus ni. semoga bermanfaat untuk semua ^_^

    BalasPadam

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

My Ping in TotalPing.com