Keputusan Peperiksaan PSL N29 Sudah Keluar - Ciktie Dot Com

Breaking

Saturday, January 20, 2018

Keputusan Peperiksaan PSL N29 Sudah Keluar


Hari ini dengan esok memang tak kerja! Cuti hujung minggu tapi tengahari tadi ada kawan bagitau keputusan Peperiksaan PSL N29 yang ciktie ambil bulan Oktober tahun lepas sudah keluar dah. Dan keputusannya hmm tak apa nanti ciktie cuba lagi tahun ini.

Sesiapa yang ambil peperiksaan PSL N29 sekali dengan ciktie hari tu jangan lupa semak keputusannya ye! Tak tau nak semak dekat mana?? Ok kat bawah ini ciktie letak siap-siap laman sesawang tu ye. Korang pun jimat masa sikit nak ke laman tu betul tak??

https://www.kompetensi.jpa.gov.my/peperiksaan/keputusan/

Bagi yang tak lulus tu jangan susah hati ye! Tahun ini ada lagi. Kita cuba tahun ini pula dan bagi yang lulus tu, tahniah ciktie ucapkan ❤️


4 comments:

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

Adbox