Custom.my | Website Printing dan Design Pelbagai Pilihan Produk Souvenirs Termasuk Design dan Cetak Sendiri Baju

Ogos 09, 2019
Wahhh 😍😍 makin mudahlah nak cetak baju atau apa-apa barang dengan design sendiri lepas ni. Sebelum ini bukan main jenuh lagi ke hulu ke hilir cari dan fikir dekat mana yang boleh buat dan cetak design baju mengikut kemahuan kita. Dengan kuantiti dan kehendak kita yang tersendiri, faham-faham ajelah bukan semua tempat mampu penuhi permintaan kita 🤭🤭

Custom.my | Website Printing dan Design Pelbagai Pilihan Produk Souvenirs Termasuk Design dan Cetak Sendiri Baju

Tapi apasal lah baru sekarang ciktie jumpa website printing CUSTOM.COM ni. Kalau tak dah lama dah ciktie share dengan korang tentang perkhidmatan printing atas talian yang disediakan tu. Seronok tau tengok dan ushar pelbagai produk yang disediakan. Macam-macam ada dengan saiz, jenis dan warna yang menarik. Berbaloi dan berpatutan pula tu. Tidak tertumpu pada satu dua produk je. Memang berbeza dengan website custom made yang pernah ciktie jumpa sebelum ini. Yang ini lebih banyak pilihan 🥰🥰


Kalau tak silap ia mempunyai 13 kategori yang merangkumi lebih 200 jenis produk yang boleh kita pilih untuk apa-apa program/ event. Patutlah ia menjadi tumpuan ramai. Ia bukan setakat ada t-shirt, sticker, bag, pouch, dekorasi rumah yang merangkumi alas meja, bantal hiasan, hiasan dinding, pelapik cawan dan banyak lagilah. Aksesori, fesyen untuk lelaki, perempuan dan kanak-kanak pun ada juga. Pendek kata memang cukup lengkap semua jenis produk yang kita perlukan sebagai souvenirs untuk sesuatu majlis ataupun program.


Kalau nak tahu, ia juga membuat printing untuk baju sportshirt seperti futsal, badminton, larian, renang dan banyak lagi. Bukan calang-calang website printing custom.my ini kerana ia sebenarnya telah mendapat kepercayaan dari agensi besar untuk mendapatkan perkhidmatannya. Antara agensi yang pernah mendapatkan khidmatnya adalah :-
  1. Universiti Teknologi Petronas (UTP)
  2. Universiti Kuala Lumpur (UniKL)
  3. Universiti Selangor (UNISEL)
  4. iFlix
  5. CIMB Foundation

Lawa-lawa semuanya design dan pattern bajunya pun. Jenis baju casual pun diorang boleh buat juga tau. Tak percaya korang boleh usha sendiri laman sesawang custom.my dekat bawah ni.

Website : custom.my 
Facebook |  Instagram |  Twitter | 

Andai kata kita buntu tak tahu nak design macamana, pihak custom.my sedia membantu merealisasikan gambaran yang kita nak cuma macam biasa ada caj tambahan sikitlah. Tapi kalau nak guna readymade design yang diorang miliki ataupun nak guna gambar dari encik google pun boleh je. Nak guna design sendiri pun boleh. Save siap-siap design tu dalam format jpeg ataupun png untuk dapatkan hasil yang cantik dan tak pecah.



Yang lagi ciktie suka sebenarnya kita boleh order berapa pun kuantiti yang kita mahu. Tiada had minimum order. Nak order satu pun boleh..lebih daripada itu pun boleh. Tak perlu risau nak kena cari orang yang nak share atau bimbang jika tempahan tidak dilayan.  Jenis kain ataupun fabrik pun kita boleh pilih nak material yang macamana. Semuanya diorang guna kain jenis yang berkualiti tinggi seperti Microfiber, hivetex ataupun axtatex untuk t-shirt.


Servis pun cepat. Nak-nak kalau kita nak urgent nak guna cepat. Inform segera supaya diorang boleh memberikan perkhidmatan yang terbaik buat kita.

Lagipun sekarang memang menjadi trend dimana-mana, tak mengira apa-apa majlis ataupun program kebanyakan kita memakai pakaian sedondon. Macam tudung ataupun baju. Semua sama! Lebih kurang macam boria camtu. Lebih senang dikenali, nak minta tolong pun mudah. Perjalanan sesuatu program pun lebih berjalan lancar. Lagipun lawa je tengok bila snap gambar ramai-ramai buat kenangan masing-masing mengenakan baju sama. Sedondon macam tu terutamanya bila masing-masing terlibat dengan majlis apc, kenduri kendara, family day, hari sukan, sambutan ulang tahun semua tu. Seragam dan sporting je nampak masing-masing pun kan.

Buntu taktau nak beli apa sebagai hadiah ulangtahun. Haa macam-macam pilihan produk ada kat custom.my ni. Create je design sendiri mengikut kreativiti korang untuk orang tersayang. Barulah nampak lebih kelainannya dekat situ.


Beroperasi pada setiap hari Isnin sehingga Jumaat, 9 pagi hingga 6 petang. Sebarang pertanyaan atau info lanjut korang boleh berhubung terus melalui WhatsApp 013-484 5800 ataupun emailkan kepada mailto:info@custom.my. Nak lagi mudah korang boleh terus ke alamat yang tertera ini untuk melihat sendiri hasilnya..

Custom My Printing Sdn Bhd (1210459P)
 No 46A, Hala Taman Meru II
  Meru 2B 30020 Ipoh,  Perak
 Lat Long : 4.661083, 101.067278





Share this :

Previous
Next Post »

6 ulasan

  1. orang perak jangan lupa check it out

    BalasPadam
  2. Wahhh.. banyak jugak company ni buat design printing ye ^^

    Nurul follow sini ~ https://www.nurulsyahirah.com/2019/08/company-trip-kota-kinabalu-dan-kundasang-sabah.html

    BalasPadam
  3. Wah, ini sangat menarik. Boleh la buat baju blog...

    BalasPadam
  4. First time mama dgr Ni tq ciktie for sharing

    BalasPadam
  5. nampak macam menarik jer website ni.. senang kalau dapat reka sendiri design ni

    BalasPadam

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

My Ping in TotalPing.com