Persiapan terakhir menjelang APC 2019 - Ciktie Dot Com

Breaking

Friday, August 23, 2019

Persiapan terakhir menjelang APC 2019


Haiii, assalamualaikum dan selamat malam korang. Alhamdulillah, berjaya juga ciktie bersiaran malam ni walaupun dalam sehari dua ini sibuk dengan tugasan hakiki di pejabat ditambah pula dengan antibodi yang tak berapa nak kuat gara-gara kelmarin kurang minum air putih kot. Kan tak pepasal dapat penyakit percuma. 


Tercucuk-cucuk je rasa anak tekak ni bila sesekali menelan. Perit usah cakap la. Cik selsema pun macam dah menari-nari je mai mendekat. Mata dan kepala ni pun sama terasa macam berat je. Memang tak selesa sangat bila dalam keadaan macam ni. 

Persiapan terakhir menjelang APC 2019 

Nasiblah majlis APC yang ditunggu-tunggu untuk tahun ini bakal berlangsung lagi beberapa hari. Kalau tak mau juga ni ambil cuti rehat. Dan rasanya ini dah kali ke-2 kot ianya dibuat dalam bulan Ogos. Bulan penuh bermakna buat kita semua rakyat Malaysia sepanjang 5 kali ciktie terlibat dengan majlis ni. Bulan yang menyaksi dan membuktikan negara kita bebas dari penjajah. Semoga kesejahteraan dan keamanan yang kita rasai ini berkekalan selamanya. In Shaa Allah, aamiin.


Esok dah hari terakhir berkerja untuk minggu ini. Ahad raptai dan Isnin tu adalah majlisnya. Persiapan pun kebanyakannya macam dah siap. Kotak-kotak berisi dokumen dan barang yang nak dibawa ke lokasi kejadian pun macam dah get ready cuma tinggal satu dua perkara ajelah lagi kot. Apapun doakan semoga semuanya berjalan lancar nanti ye.





No comments:

Post a Comment

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

Adbox