Sinopsis Andainya Takdir II Slot Samarinda TV3

Jun 08, 2018
Sinopsis Andainya Takdir II  Slot Samarinda TV3| Nantikan kemunculan sambungan Andainya Takdir lakonan mantap Shukri Yahaya dan Nina Iskandar yang bakal menghiasi malam-malam kita bermula 13 Jun 2018 setiap hari Rabu hingga Jumaat jam 9 malam hanya di TV3.



Kalau episode sebelum ini kita geram sangat dengan Airil lakonan Shukri Yahaya yang menghidap penyakit mental Othello Syndrome yang tidak mahu pergi berubat. Psiko, cemburu melulu dan selalu pukul isteri dan akhirnya diorang bercerai.

Sinopsis Andainya Takdir II Slot Samarinda TV3
Untuk sambungan Andainya Takdir II pula mengisahkan Airil yang masih tidak berputus asa memujuk Fatihah untuk rujuk semula walaupun setelah tiga bulan bercerai. Dia merasakan hidupnya tidak sempurna tanpa Fatihah dan anaknya, Aleeya di sisi. Fatihah pula mula merasakan kepayahan hidup tanpa seorang suami apatah lagi Aleeya kini sudah pandai memberontak disebabkan rindukan Airil dan tertekan kerana ibunya lebih banyak meluangkan masa di tempat kerja baharu berbanding dengan dirinya sendiri.

Nak tahu apa yang akan berlaku seterusnya dan berjayakah Airil rujuk semula dengan Fatihah?? Sama-samalah kita nantikan siaran Andainya Takdir II 20 episode itu nanti yang turut dibintangi oleh Puteri Balqis (Aleeya), Mas Khan (Nizam), Syazuwan Hassan, Faradhiya, Idris Khan, Sheila Mambo (Normah), Idris Mat Diah (Jalal), Rosnah Mat Haris, Erry Putra (Mushin), Adiba Yunus (Liza), Jasmine Ashraff, Nafiez Zaidi, Neera Azizi




Share this :

Previous
Next Post »

6 ulasan

  1. emosi betul tgk drama ni.apa2pun mmg suka tgk lakonan nina iskandar

    BalasPadam
  2. oo..cik tie tgk ke masa 1st punya..k.fiezz tak layan sbb emo nengoknya...meluat kat si airil..

    BalasPadam
  3. taksabar nak layan cerita ni

    jemput join : http://www.shfyqhazhr.com/2018/06/giveaway-suka-suka-by-shfyqhazhrcom.html

    BalasPadam
  4. tak sabar nak tengok yang kedua. Yang first dulu dah emosi tengok, yang ni entah macam mana pulak

    BalasPadam

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

My Ping in TotalPing.com