Tanpa Rela - Misha Omar Ost Cinta Sekali Lagi - Ciktie Dot Com

Breaking

Monday, September 28, 2020

Tanpa Rela - Misha Omar Ost Cinta Sekali Lagi


Misha Omar !! Setakat ini tiada lagi lagunya yang mengecewakan halwa telinga. Dengan vokalnya tu memang sedap je di dengar. Tanpa rela buah tangan terbarunya ini dah beberapa kali kita duk putar..


Lagu yang turut menjadi ost Cinta sekali lagi lakonan Nelydia Senrose, Saharul Ridzwan dan Hannah Delisha ini rasanya cukup berhantu. Ada sape-sape yang belum mendengarnya lagi ke?? Kalau ada haaa ni kita ada share kat sini juga tau.


Tanpa Rela - Misha Omar Ost Cinta Sekali Lagi

Saat engkau pergi

Dan tinggalkan cintaku

Terbiar hatiku hanyut tak terpujuk

Semua terjadi atas kemahuanmu

Memadam hatiku dan hadiahkanku sepi


Sayang tak pernah ku duga

Keegoan mu mematikan rasa

Cinta yang ku puja

Terhapus dimamah dusta 

Tegarnya kau mengakhiri 

Dan memilih dia


Hanya aku dan diriku 

Sendirian didera waktu 

Melara dihukum kecewa 

Tanpa relaku 


Semua terjadi atas kemahuanmu, 

Memadam hatiku dan hadiahkanku.... sepi 

Sayang tak pernah ku duga

Keegoanmu mematikan rasa

Cinta yang ku puja 

Terhapus dimamah dusta 

Tegarnya kau mengakhiri dan memilih dia 

Hanya aku dan diri ku 

Sendirian didera waktu 

Melara dihukum kecewa 

Tanpa relaku 


Berakhir kisah duka antara kita 

Hanya tuhan yang tahu segalanya 


Sayang tak pernah ku duga

Keegoan mu mematikan rasa 

Cinta yang ku puja 

Terhapus dimamah dusta 

Tegarnya kau mengakhiri 

Dan memilih dia 


Hanya aku dan diri ku 

Sendirian didera waktu 

Melara dihukum kecewa 

Tanpa relaku



2 comments:

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

Adbox
**iklan memanjang bawah** ****************