10.10 Sale PGMall Kembali Lagi !

September 30, 2020

Wahhhh 10.10 sale kembali lagi ! Pastinya tarikh 10 Oktober 2020 ini akan dinanti-nantikannya oleh semua penggemar kaki shopping termasuklah diriku ini. Nak-nak wabak Covid-19 masih lagi belum menunjukkan redanya. So kita digalakkan untuk shopping online je. Lebih mudah dan lebih jimat tenaga dan masa. Direct je menggunakan phone ataupun PC. 


Tapi kenapa PGMall ?? Bukan platform lain..


10.10 Sale PGMall Kembali Lagi ! 

PGMall 

Seperti yang kita ketahui, PGMall merupakan platform e-dagang pertama di Malaysia yang ditubuhkan sejak 2017 lagi. Ia merupakan satu-satunya platform e-dagang tempatan yang tersenarai sebagai laman web e-dagang ke-3 teratas dalam top rating iprice yang sering dikunjungi penggemar kaki shopping. Nak-nak pula platform ini menerima semua jenis bayaran melalui E-wallet dan juga bayaran online lain seperti kad kredit, kad debit. Ini melonjakkan lagi rating platform nya dikalangan pengemar kaki shopping.


PGMall


Dikendalikan oleh PG Mall Sdn Bhd (836625-K) dan disokong oleh Public Gold Marketing Sdn Bhd. Jadi memang tidak hairanlah bagaimana PGMall mampu menggandingkan kedai barangan kemas bersama official store yang lain dalam satu bumbung. 


10.10 Sale

10.10 Sale

Ok, apa yang menariknya 10.10 ini. Yang pastinya tawaran ini akan dinanti-nantikannya oleh kita semua. Banyak tawaran diskaun menarik yang ditawarkan antaranya diskaun sehingga 80% meliputi jenama-jenama pilihan ramai seperti barangan elektrik, kesihatan, kecantikan, keperluan rumah, keperluan diri dan banyak lagi. Bukan itu je tawaran diskaun 10% dengan perbelanjaan minimum RM10 terhad pada RM20 serta perhantaran percuma dengan perbelanjaan minima RM30 terhad pada RM 4 juga ditawarkan. Haa satu lagi yang cukup menarik adalah tawaran killer deals dari nilai RM10. Sape taknak kan.. 


Tawaran berikut ini pula yang sedang berlangsung


Coffee Week 

Bermula dari 28 September hingga 5 Oktober 2020. Khas untuk pengemar kopi ! Macam-macam jenis kopi yang ditawarkan Cappuccino, Latte, Americano, Original, White Coffee, Wanda, 3 in 1, dalam tin, uncang, serbuk. Pendek kata semua ada, pilih je nak yang macam mana.


Coffee Week

Yang bestnya ia menawarkan diskaun sebanyak RM20 dengan perbelanjaan minimum RM60 terhad pada RM 25. Terhad hanya kepada 5000 penebusan pertama yang menggunakan kod kupon : PGCOFFEE 

Haa bukan itu je, PGMall juga menawarkan PENGHANTARAN PERCUMA dengan perbelanjaan minimum RM40 terhad pada RM 4. Juga terhad kepada 1000 penebusan pertama menggunakan kod kupon: PGCFFREE


Proudly Local 

Ok, yang ini merupakan kempen yang ditawarkan oleh PGMall sebagai sokongan terhadap barangan tempatan. Jadi, sama-samalah kita sokong belilah barangan buatan negara kita #BarangBaikBarangKita


Tawaran ini telah bermula dari bulan Julai lagi sehinggalah Disember 2020. Ia meliputi barangan keperluan rumah seperti peralatan elektrik elektronik, pakaian, makanan dan lain-lain lagi.


Semasa kempen ini juga, pembeli baru PG Mall dapat menikmati DISKAUN Rm15 dengan perbelanjaan minimum RM50 dengan menggunakan Kod Kupon "KBBM15BARU". Untuk pelanggan yang sediada pula, korang berhak menikmati potongan tersebut di mana korang juga dapat menikmati DISKAUN RM8 dengan perbelanjaan minimum RM50 dengan menggunakan Kod Kupon "KBBM8OFF" atau DISKAUN RM20 dengan perbelanjaan minimum RM100 dengan kod "KBBM20OFF" 



Haa tidak lupa juga, korang dapat menikmati PENGHANTARAN PERCUMA dengan menggunakan Kod Kupon "KBBMSHIP6" di mana korang boleh menikmati penghantaran percuma dengan perbelanjaan minimum RM25. 


So, tunggu apa lagi?? jangan ketinggalan untuk dapatkan peluang untuk shopping secara bijak di PGMall sekarang ini. Untuk info lanjut boleh layari


Website 

www.pgmall.my 

Facebook 

www.facebook.com/PGMallMalaysia 

Instagram 

www.instagram.com/pgmall.my


#PGMall #onlineshopping #shopping #MalaysiaNo1ecommerceplatform #ecommerceplatform #Shopnow #Shoponline #ByMalaysiansToMalaysians #BarangBaikBarangKita #PGMall4u #FreeShipping #1010sale #coffeeweek


Share this :

Previous
Next Post »

8 ulasan

  1. Wahh akhirnya sale 10.10 yang ditunggu-tunggu 🥰

    BalasPadam
  2. 9.9 shoppi...sekarang 10.10 hebat


    www.oohsenyum.com

    BalasPadam
  3. pg mall sngt tidak pernah mengecewakan.. promotion dia best2

    BalasPadam
  4. PGMall makin dikenali skrg.. lgpun mmg selalu sales..

    BalasPadam
  5. Wah..syok ni..ada sale..

    jemput join giveaway yg sedang berlangsung..
    https://www.nieylanadia.com/2020/10/giveaway-makcik-bawang-by.html

    BalasPadam
  6. promotion pg mall, tak pernah mengecewakan :)

    BalasPadam

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

My Ping in TotalPing.com