SPECIAL GIFT FOR NEWBORN BABY BY COLLECTION RAPH & REMY PREMIUM BAMBOO BABY GIFTS & ESSENTIALS

Jun 11, 2020
Pening kepala tiba-tiba terpaksa memikirkan hadiah apa yang akan diberikan kepada baby  baru lahir ni. Terlalu banyak sampai tak tahu nak pilih. Nak sesuatu yang nampak ekslusif, moden dan bergaya macam tu. Search punya search tersangkut dekat website RAPH & REMY, satu jenama tempatan berpusat di Singapura yang menawarkan barang keperluan bayi yang berkualiti tinggi, premium dan bergaya dengan harga yang berpatutan.

SPECIAL GIFT FOR NEWBORN BABY BY COLLECTION RAPH & REMY  PREMIUM BAMBOO BABY GIFTS & ESSENTIALS

Produknya dihasilkan daripada buluh organik dan menggunakan teknologi OEKO-TEK® yang diperakui. Material yang dihasilkan sangat lembut, halus, cepat kering, penyerapan yang baik, mempunyai pelindung UV dan hypoallergenic, tidak menyebabkan tindak balas alahan kerana buluh organik adalah bebas racun perosak (anti-kulat, anti-bakteria), lestari dan merupakan sumber yang boleh diperbaharui.

Mempunyai pelbagai pilihan hadiah yang ditawarkan contohnya sepeti selimut, baju, tuala, teethers, headband, maskot dan lain-lain lagi. Comel-comel je semuanya. Memang rambang matalah melihatnya dengan warna pastel merah jambu, kelabu, biru, putih camtu. Comel sangat. Sesuai sangat buat Personalized Baby Gifts. Ukiran dan sulaman nama baby pun kita boleh letak ataupun masukan. 


Hadiah istimewa buat baby baru lahir dari Koleksi RAPH & REMY Premium Bamboo Baby Gifts & Essentials 

Personalized Baby Gifts

Selimut Bayi Buluh Organik (Organic Bamboo Baby Blanket)

Dihasilkan dari 100% buluh organik. Material kain yang dihasilkan  paling selesa dan lembut berbanding dengan material dari kain yang lain dalam dunia. Dan ianya sangat mesra alam.

Material selimut baby


Mengandungi pelindung UV dan hypoallergenic, yang tidak akan menyebabkan tindak balas alahan.


Set Peribadi Tuala & Mitt Berkerudung ( Personalised Hooded Towel & Mitt Set)

Dihasilkan daripada campuran buluh organik dengan microfiber. Bertindak mengeringkan kulit bayi dengan lebih cepat sehingga 3 kali serapan berbanding cotton organik terbaik sambil menjadikan kulit baby lebih hangat dan selesa.

Material tuala baby

Materialnya tetap lembut dan tidak keras walaupun selepas ianya dicuci. Sesuai untuk bayi baru lahir sehingga berusia 3 tahun.


Personalised Teethers 

Haaa asksesori ni wajib dimiliki oleh setiap baby dalam proses pertumbuhan gigi. Ia mempunyai ukuran gigi yang tepat untuk dicekam.


Hasil buatan tangan dari 100% manik silikon gred makanan berkualiti tinggi yang bebas daripada BPA dan kayu beech asil premium yang tidak dirawat (kayu keras yang tahan lama, lestari dan antibakteria semula jadi).

Manik-manik silikon lembut ini adalah ukuran dan tekstur yang sempurna untuk menenangkan dan mengurut lembut gusi sementara cincin kayu beech ganda memberikan permukaan keras untuk memuaskan bayi menggigit (gatal gusi).


Bamboo Baby Swaddles 

Dibuat dari 100% viscose buluh dengan campuran pelbagai warna khas yang hanya dihasilkan oleh RAPH & Remy untuk koleksinya sahaja. Mana-mana brand memang takde.


Berupaya menyerap sehingga 3 kali lebih berbanding cotton biasa dan membekalkan kelembapan secara semulajadi menjadikan kulit baby kekal kering, tiada bau dan lebih segar. Material kainnya membuatkan bayi lebih selesa, terasa hangat di waktu sejuk dan terasa dingin diwaktu panas.

Material kain swaddles baby

Boleh digunakan untuk penutup penyusuan, cadar, kain burp, penutup teduh kereta sorong kerana fabriknya yang tahan lama dan tetap lembut walaupun dicuci.


Selimut Keselamatan SootherBuddy (SootherBuddy Security Blanket) 


Selalunya digunakan sebagai objek peralihan, digunakan untuk menenangkan baby ketika mereka berpisah dari ibubapa ataupun ketika menghadapi suasana yang tidak biasa. Dan baby berusia enam bulan ke atas adalah disyorkan oleh pediatrik untuk diberi objek keselamatan untuk membantu mereka menghilangkan ketegangan dan kegelisahan.

Dibuat daripada velboa kelabu netral yang sangat lembut dan dilapisi satin sutera, SootherBuddy™ terbuka di bahagian depan untuk snuggling yang selamat dan selesa.


Pakaian /baju (Apparel)

Mempunyai 2 jenis iaitu :-
  • Knotted Gowns (Gaun Simpul Buluh Premium)
  • Baby Onesies 

Material baju baby baru lahir

Kedua-dua jenisnya ini kelihatan cukup mewah dengan warnanya yang soft. Materialnya lembut, ringan dan sangat selesa walaupun selepas dicuci. Sesuai untuk baby berusia 0-3 bulan. 

Lipatan bawahan Knotted Gowns tidak menyebabkan kulit sensitif baby tergores. Bahagian depannya membolehkan baby meluncur dengan mudah ke dalam pakaian tanpa menanggalkannya melalui kepala bayi. Bahagian bawah tali lehernya membuatkan lampin berubah kedudukan tanpa disedari, diikat semula dan dikeluarkan pada waktu siang ataupun waktu malam.

Sesuai sangat untuk mengelakkan baby terganggu semasa tidur semasa penukaran lampin.


Set Hadiah Baby

Selain Personalized Gifts dan pakaian, RAPH & Remy juga menyediakan koleksi set hadiah tersendiri  dengan kotak dan kad.



Haa ni antara set hadiah yang menjadi pilihanku. Set Hadiah Koleksi Keperluan Baru Lahir (Newborn Essentials Collection)Set hadiah premium yang lengkap dengan semua keperluan baby yang kita perlukan untuk menyambut kehadiran mereka. Set ini dilengkapi dengan stoking, swaddle, gaun dan Onesies. Sesuai untuk kedua-dua jantina samada lelaki ataupun perempuan.



Kalau nak tahu, set premium ini juga merangkumi Beg Kanvas Tote Premium istimewa yang boleh digunakan untuk dibawa ke hospital.



Comel kan set hadiah premiumnya ni?? Penuh gaya dan ekslusif gituu. Selepas ini tiada masalah lagilah nak cari dan dapatkan hadiah yang penuh stail untuk si baby yang bakal tiba. Tapi apa yang lebih penting sebenarnya ianya berkualiti dan selesa untuk kegunaan si kecil kita. 

Penghantaran akan dibuat melalui DHL Express di seluruh dunia dalam masa 1-3 hari bekerja. Untuk info lanjut boleh layari


Website
Facebook
Instagram

Share this :

Previous
Next Post »

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

My Ping in TotalPing.com