Jom Teka Perisa Misteri Kerepek Pringles dan Menangi Hadiah Tunai Bernilai RM20,000! - Ciktie Dot Com

Breaking

adsense 7hb11

Wednesday, March 25, 2020

Jom Teka Perisa Misteri Kerepek Pringles dan Menangi Hadiah Tunai Bernilai RM20,000!


Rasanya ramai kot yang dah mula kebosanan berada di rumah! Serba-serbi tak kena dah. Tak tau nak buat apa..

Apa kata korang join teka perisa misteri kerepek Pringles baharu edisi terhad ni. Jom cabar diri kita!  Mana tau tekaan kita tu tepat! Dapat hadiah tunai RM20,000. Banyak  tu..bukan sikit-sikit tau. Ciktie dah cuba dah Pringles Edisi Terhad ni..

Jom Teka Perisa Misteri Kerepek Pringles dan Menangi Hadiah Tunai Bernilai RM20,000! 

Semua orang sukakan kejutan yang menyeronokkan terutama dengan kehadiran makanan ringan (snek). Semestinya kita terbayangkan snek Pringles yang menjadi kegemaran ramai di pesta mahupun keramaian. Cukup dikenali di seluruh dunia kerana bentuk kerepeknya yang unik dan disusun bertingkat-tingkat. Setiap kepingannya sungguh rangup dan tidak berminyak pada jari ataupun di mulut. Kewujudan Pringles adalah untuk membawa keseronokan kepada semua orang. Sama ada kita mengidamkan snek dengan perisa hebat atau sesuatu yang agak masam dan pedas.

Teka dan menang

Ciktie

Buat pertama kalinya di Malaysia, Pringles menawarkan peminatnya snek dengan Perisa Misteri yang baharu! Ia hanya boleh didapati dalam masa yang terhad iaitu mulai 1 Mac. Didatangkan dalam tin putih, membolehkan kita meneka sebelum menyuapnya ke dalam mulut!

Tempoh Peraduan "Meneka Perisa Misteri" 

Dicipta khas untuk mencabar cita rasa peminat Pringles di Malaysia. Perisa Misteri ini boleh didapati di kedai runcit utama serta laman e-dagang di seluruh negara mulai 1 Mac hingga 30 April 2020. Untuk menjadikannya lebih menarik, seorang (1) pemenang bertuah yang dapat meneka Perisa Misteri dengan betul akan membawa pulang hadiah tunai bernilai RM20,000 !

Ciktie

"Pringles telah diperkenalkan kepada rakyat Malaysia lebih 40 tahun lalu. Hari ini, ia telah menjadi salah satu kerepek kegemaran Malaysia untuk dijadikan kudapan. Sepanjang dekad yang lalu, kami kekal sejati dengan jenama kami, "Sekali anda makan, keseronokannya tidak akan berhenti!" Inilah sebabnya kami terus mencipta dan mengeluarkan perisa baharu kerepek Pringles untuk menjadikan setiap pengalaman snek sungguh menyeronokkan bagi seisi keluarga," kata Bose Sanjib, Pengarah Pemasaran Kellogg di Asia Tenggara.

"Kini terdapat lapan perisa, termasuk perisa kegemaran klasik seperti Asli dan Krim Masam & Bawang, serta kombinasi lain yang lazat seperti Keju Cheesy, Panas & Pedas dan banyak lagi. Kami juga mempunyai perisa hanya untuk masa terhad atau bermusim yang diidamkan oleh rakyat Malaysia sepanjang tahun. Mulai 1 Mac, kami akan melancarkan Perisa Misteri yang menyeronokkan dan meriangkan semasa memakannya, kerana itulah Pringles yang sebenar! Sekarang, anda boleh menyertai permainan meneka bersama rakan dan keluarga, serta mendapat ganjaran untuk "meneka" perisa dengan betul. Walaupun jika anda tidak dapat memberi jawapan yang betul, anda akan berseronok bersama dengan orang yang tersayang sambil mencuba meneka perisa Pringles!" kata Sanjib.

Ciktie

Cara Menyertai Peraduan "Meneka Perisa Misteri"

Mudah je caranya
  • BELI mana-mana 2 tin kerepek Pringles (jangan lupa untuk menyimpan bukti pembelian anda!)
  • Log masuk ke laman web Pringles Malaysia di www.pringles.com. TEKA Perisa Misteri & maklumkan kepada kami misteri kegemaran anda tidak lebih daripada 25 perkataan.
  • Sertai peraduan untuk MEMENANGI hadiah wang tunai RM20,000!
Ciktie

Petunjuk (KLU) Peraduan "Meneka Perisa Misteri Pringles"

Untuk menambah keseronokan cabaran Perisa Misteri ini, Pringles Malaysia akan memberi satu (1) petunjuk setiap dua (2) minggu di halaman Facebooknya. Ada empat (4) petunjuk untuk dikumpulkan, jadi jangan ketinggalan untuk dapatkan petunjuk ataupun tips untuk membantu korang "menyelesaikan" misteri meneka perisa ini dengan betul!

So, apa tunggu lagi jomlah dapatkan kerepek Pringles Perisa Misteri hari ini dan sertai cabaran "Guess the Flavour" sekarang untuk merebut peluang memenangi hadiah wang tunai sebanyak RM20,000!

Untuk info lanjut mengenai peraduan Perisa Misteri Kerepek Pringles, boleh layari https://www.pringles.com/my/mystery-flavour/home.html atau ikuti Pringles Malaysia di Facebook: @Pringles Malaysia.

Mengenai Pringles

Dalam masa 40 tahun, Pringles telah berkembang menjadi makanan ringan sensasi di peringkat global. Ianya pertama kali dicipta pada tahun 1966 di Amerika Syarikat dan dilancarkan secara rasminya di seluruh negara pada tahun 1975. Pringles dengan pantas telah menjadi sensasi di seluruh negara yang didorong oleh bentuknya yang unik seperti pelana yang disusun bertingkat-tingkat di dalam bekas silinder dengan ikon Mr. P. Kerepek Pringles yang ikonik kini dijual di 140 buah negara dan boleh didapati dalam lebih daripada 140 perisa ikonik.

Ciktie

Diwujudkan untuk meningkatkan pengalaman menikmati makanan ringan melalui keseronokan sambil bermain. 

2 comments:

  1. saya dapat hadiah wang tunai ...memang rezeki yang tidak dapat dinafikan

    ReplyDelete
  2. Rabia suruh my mum cari tapi tak ada..Maybe dah habiss hurmm

    ReplyDelete

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

Adbox
**iklan memanjang bawah** ****************