Rahsia Sejati Kaum Wanita Dengan ProCare Rahsia Puteri - Ciktie Dot Com

Breaking

adsense 7hb11

Wednesday, March 11, 2020

Rahsia Sejati Kaum Wanita Dengan ProCare Rahsia Puteri


Oo..o..ingatkan bila sudah mai on time dapatlah jumpa doktor pun on time jugalah mengikut temujanji. Sekali hahaha ambil ko dah dekat sejam menunggu saje. Tapi takpe! Sementara menunggu no giliran ni dipanggil. Ciktie nak bagitau satu rahsia penting kaum wanita ni. Memang korang patut tau sangat tau, Rahsia sejati kaum wanita untuk tampil lebih segar dan yakin.

Rahsia Puteri Feminine Wash, Rahsia Sejati Kaum Wanita

Rahsia Kebersihan Wanita Sebenar | Rahsia Puteri Feminine Wash 

Rahsia Puteri Feminine Wash! Merupakan penjagaan khas untuk pembersihan bahagian intim wanita! Amat penting bagi membantu mengimbangi kelembapan PH semulajadi bahagian tersebut. Ketidakseimbangan bahagian ini boleh menyebabkan jangkitan kuman, kegatalan, keputihan dan juga penghasilan bau yang kurang menyenangkan.

Dan sebab itulah juga kenapa bahagian ini tidak digalakkan dibasuh atau dicuci menggunakan sabun ataupun mandian biasa.

Ciktie.com

Produk keluaran ProCare ini diformulasikan secara semulajadi dengan gabungan 5 ekstrak herba seperti kacip Fatimah, manjakani, daun sirih, Lobata dan bawang putih yang bertindak dengan 3 langkah :-
  1. Melindungi (Protect) - melindungi daripada jangkitan dan kekeringan bahagian intim. Mencegah bau yang kurang menyenangkan. Mengurangkan keputihan.
  2. Memulihkan ( Revitalize) - menganjalkan kulit secara semulajadi
  3. Menyegarkan (Refresh) - mengurangkan kekeringan bahagian intim bagi memastikan kebersihan dan kesegarannya.



Rahsia Puteri Feminine Wash, Rahsia Sejati Kaum Wanita

Kelebihan Puteri Feminine Wash

  • Melindungi  daripada jangkitan dan kerengsaan bahagia intim
  • Seimbangkan ph  kelembapan bahagian intim
  • Mengurangkan keputihan
  • Menyahkan bau yang kurang menyenangkan
  • Memulih serta menyegarkan bahagian intim
  • Bersifat anti radang
Ciktie.com

Rahsia Kebersihan Wanita Sebenar | Rahsia Puteri Feminine Wash

Cara menggunakan

Langkah 1
Basahkan bahagian intim

Langkah 2
Picitkan ProCare rahsia Puteri Feminine keatas tapak tangan

Langkah 3
Basuh bhgn intim dengan lembut dan biarkan selama 30 saat sebelum dibilas sehingga bersih.


Rahsia Puteri Feminine Wash, Rahsia Sejati Kaum Wanita


Harga

Hadir dalam 2 packaging yang berbeza iaitu :-
30ml - Rm15
100ml - Rm43

Untuk pakej istimewa 100ml dan 30ml, hanya rm50 je..



Untuk korang yang ingin menambahkan pendapatan, boleh hubungi YSP Industries (M) Sdn Bhd di talian +60124954288




Untuk info lanjut layari

Website
https://www.pro-care.com.my

Facebook 
ProCare

Instagram 
@procaremy





No comments:

Post a Comment

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

Adbox
**iklan memanjang bawah** ****************