2 Juara Gegar Vaganza (GV) Tahun 2019

Disember 23, 2019
Ehhh betul ke?? Macam tak percaya. Tapi memang dah betul dah ni. Untuk pertama kalinya pertandingan ada 2 JUARA! Dan tiada naib juara 🤔✌️btw tahniah Naqiu Boboy dan tahniah juga buat Hady Mirza. Malaysia-Singapura is still together-gether.

2 Juara Gegar Vaganza (GV) Tahun 2019

So, pada peminat kedua-duanya tiada alasan tak puas hati ke apa ye. Walaupun ada yang bagitau Naqiu je yang sepatutnya bergelar juara kerana setiap minggu dia konsisten. Lagu yang diberikan padanya pun agak mencabar. Sekarang dah terbukti dah dua-dua terbaik dan dua-dua dah bergelar juara GV musim ke-6 sekaligus berjaya membawa pulang hadiah wang tunai sebanyak Rm100 ribu tajaan Astro, pakej percutian ke Eropah Timur sumbangan Selamat Pagi dot COM, pakej ubah suai ruang tamu dan ruang makan, trofi dan satu lagi tu ciktie dah lupa dah apa dia. Banyak tu..


Tempat ke-3 dimenangi oleh Jatt, ke-4 Nurfatima diikuti oleh One Nation Emcees dan Sham Visa. Tahniah kepada semua.

Akhirnya dah selesai dah GV musim ini. Kita tunggu musim depan pula.

Share this :

Previous
Next Post »

3 ulasan

  1. Terpana jugak tadi. Haha. Apapun kedua2 nya memang pemenang di hati semua 😁

    BalasPadam
  2. Tahniah baqiu Dan Hadi Mirza.. mama X tgk gv tapi tau juga la

    BalasPadam

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

Like Us