Senarai lagu Gegar Vaganza Minggu Ke-9 (Semi-Final) Tahun 2019 - Ciktie Dot Com

Breaking

adsense 7hb11

Isnin, 2 Disember 2019

Senarai lagu Gegar Vaganza Minggu Ke-9 (Semi-Final) Tahun 2019


Alahhhh tersingkir pula Roy malam ni 😔😔sibuk nak tahu berita terkini tentang banjir sampai terlepas tengok persembahannya tu. Minggu depan dah semi final. Yang ini rasanya dah betul-betul bukan cubaan lagi kot. Semua lagu untuk minggu depan bertemakan dari komposer dulu dan sekarang. Mesti Korang tak sabar nak tengok persembahan si Naqiu tu lagi kan? Betul takk

Senarai lagu Gegar Vaganza Minggu Ke-9 (Semi-Final) Tahun 2019

1.Naqiu Boboy - Tinting (Noraniza Idris)
2.Jatt - Mimpi Laila (Yassin)
3.Hady Mirza - Taman Rasidah Utama (Wing)
4.One Nation Emcees - Hati Emas (Kembara)
5.Wann - Hitam Putih Kehidupan (Dato Sheila Majid)
6.Noorshila Amin - Alai Usahlah (Noorshila Amin)
7.Sham Visa - Dari Sinar Mata (BPR- BumiPutra Rocker)
8.Nurfatima - Jangan Lafazkan (KRU)

4 ulasan:

  1. lagu yg diorang kena bawa semua power2

    BalasPadam
  2. xsempat nk layan GV tahun ni..

    BalasPadam
  3. cikma tak tengok episod yang ni...jangan sampai final cikma xtengok..huhuhuh

    BalasPadam

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

Adbox
**iklan memanjang bawah** ****************