Interface Maybank berubah lagi

Mei 07, 2018
Interface Maybank berubah lagi | Sebenarnya dari minggu lepas lagi ciktie dengar rakan-rakan blogger yang lain bagitau interface Maybank ni dah berubah. Cuma masa tu tak berpeluang nak tak buka dan tengok sendiri lagi. Nak-nak pula ada orang bagitau ia dalam tempoh ujikaji lagi hehe.

Dan sekarang ni ciktie baru berpeluang untuk tengok ! Ok juga interface baru ni. Lebih mudah dan ringkas je rasanya on melalui phone ni. Senang pun senang kan?? 








Share this :

Previous
Next Post »

5 ulasan

  1. wahhh,download app teruslah mudah sikit

    BalasPadam
  2. Lebih kurang cm CIMB dah.. huhuhu

    BalasPadam
  3. tak buka tengok lagi hii ..semua bank pakat tukar interface

    BalasPadam
  4. Bagus tukar selalu, moga scammer tak terupdate nak tiru

    BalasPadam
  5. owh.. tak perasaan pula.. sebab selalunya pakai apps untuk melakukan transaksi dek kekangan masa nak menghadap laptop

    BalasPadam

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

Like Us