PG Mall Platform E-Dagang Tempatan Milik Malaysia

Julai 17, 2020
Haiii korang.. lamanya ciktie rasa tak bersiaran dari sini. Sebelum ini paling lama pun dua tiga hari je tapi kali ini. Hmm tak mengapalah.

Kali ini Ciktie nak perkenalkan satu platform membeli belah atas talian (e-dagang) yang menawarkan pelbagai pilihan produk dalam satu bumbung. Ia mempunyai lebih 30 Offical Store seperti Panasonic, Samsung, Huawei, Lenovo, barangan keperluan dapur, keperluan diri, baby dan banyak lagi. Barangan kemas seperti rantai, anting-anting, gelang juga ada. Pertama kali ciktie jumpa platform yang boleh dikatakan mempunyai semua koleksi dalam satu rangkaian. Biasa yang ciktie jumpa untuk koleksi barang kemas ia menggunakan platform lain dan terpisah diantara koleksi keperluan dan kehendak yang lain.

Tapi platform ini cukup berbeza! Seronok pula scroll nengok koleksi barangan dalam website PG Mall ianya ni. Sebenarnya ciktie pun baru je tahu pasal website ini. Asyik lalu lalang aje post mengenainya di walpaper sosial media tu. Itu yang sampai boleh terpengaruh sama ni. Tapi kira oklah benda yang baik memang elok sangatlah dikongsi bersama kan.


PG Mall Platform E-Dagang Tempatan Nombor 1 Milik Malaysia

Siapa yang dah tahu apa itu platform PG Mall. Tahulah apakah ianya ini. Bagi siapa yang belum tahu tu haaa mai sini ciktie nak kenalkan korang dengan platform e-dagang No 1  di Malaysia. Satu-satunya platform e-dagang tempatan. Ditubuhkan sejak tahun 2017 lagi. Sehingga sekarang platform ini telah dilawati oleh ramai pengunjung.

Platform yang dikendalikan oleh PG Mall Sdn. Bhd. (836625-K) dan telah disokong oleh Public Gold Marketing Sdn. Bhd. Ini amat diyakini dan dipercayai. Buktinya ia tersenarai diantara 3 top ranking dalam iPriceinsight yang sering di kunjungi pelanggan internet. Lebih menjimatkan masa, belanja dan penghantaran pun cepat. Boleh direct berbelanja menggunakan komputer ataupun telefon bimbit. Nak mudah nak senang kita download je App Play Store.


Koleksi barangan yang terdapat di PG Mall adalah :-
1. Kecantikan dan kesihatan
2. Barangan kanak - kanak dan bayi
3. Fesyen wanita
4. Fesyen lelaki
5. Barangan elektrik
6. Aksesori elektronik
7. Barangan rumah
8. Dapur & Peralatan makanan
9. Rumah & gaya hidup
10. Travel & Sukan
11. Keperluan dapur
12. Automotif & motosikal
13. E-ticket / Baucer


Tawaran Menarik Yang Ditawarkan Oleh PG Mall

Super Shocking Sale

Tawaran mengejutkan seperti ini amat dinantikan oleh setiap orang setiap hari. Umpama happy hour ternanti-nanti apakah barangan dan koleksi manakah yang terpilih yang menawarkan harga yang cukup rendah, cukup terbaik diskaun bermula dengan RM 1 dalam tempoh masa yang cukup terhad.


Antara jenama yang terpilih yang terdapat dalam Super Shocking Sale adalah :-
Tefal
Khind
Vinnfier
G2000
Sokano
BEAUTON KOREA
Revlon
Dan banyak lagi barangan berjenama yang terkemuka

Jadi korang jangan lupa sentiasa peka dengan Super Shocking Sale untuk dapatkan lebih penjimatkan.

ANTARA PROMOSI LAIN YANG DITAWARKAN

Hot Day Sales


Pelbagai koleksi pilihan menarik yang ditawarkan dengan harga terendah. Diskaun sehingga 80% setiap hari. Mempunyai 3 slot setiap hari iaitu pada jam 10 pagi, 4 petang dan 9 malam.

Loveyou 3000


Ini juga merupakan satu lagi tawaran ataupun promosi yang ditawarkan oleh platform ini. Dengan setiap pembelian bernilai RM30 ke atas, kita layak untuk menyertai kempen Love You 3,000 untuk memenangi hadiah RM 3,000.

Senarai pemenangnya bakal diketahui pada setiap 15hb dan 30 hb setiap bulan. Jadi, jangan lepaskan peluang untuk unuk menangi hadiah istimewa itu setiap kali kita berbelanja di PG Mall. Semakin banyak kita berbelanja semakin tinggi peluang kita untuk menang !

ConsuMerchant Concept

Sebagai menghargai mereka yang menggunakan platform ini, kita akan diberikan ganjaran tunai berterusan melalui program Forever Cash Back sehingga 3.5% !


Belanja, Kongsi & Dapat
Ganjaran ini hanya akan diperolehi apabila refferral link yang kita kongsikan dengan rakan-rakan, keluarga ataupun sesiapa sahaja berjaya. Semakin banyak kita berbelanja ataupun refferral link kita menjadi rujukan semakin banyak pulangan tunai yang kita perolehi.

Setiap orang yang membeli di PG Mall layak menyertai kempen Shop, Share & Earn. Melalui kempen ini, kita boleh berkongsi pautan rujukan kita kepada orang lain dan akan mendapat pulangan tunai sebanyak 0.5% dari jumlah pembelian per transaksi

Klik https://pgmall.my/consuMerchant-concept untuk mendapatkan maklumat lanjut mengenai refferral link dan cara mendaftar secara percuma di PG Mall.

Platform E-Commerce PG Mall Untuk Semua 

Jadi tunggu apa lagi. Jomlah berbelanja secara bijak di PG Mall sekarang. Untuk info lanjut korang boleh layari

Website

Facebook


Instagram


#PGMall #onlineshopping #shopping # MalaysiaNo1ecommerceplatform #ecommerceplatform #Shopnow #Shoponline #Supershockingsale #Hotdaysale # Loveyou3k


Share this :

Previous
Next Post »

4 ulasan

  1. selamat ber-shopping di pg mall ! (nak pegi jengah jugak ni)

    BalasPadam
  2. berbaloi sungguh kat shopping kat PG Mall ni. diskaun setiap masa ada. ada cashback lagi.

    BalasPadam

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

My Ping in TotalPing.com