Pembayaran BR1M

Februari 19, 2018
Pembayaran BR1M | Tahniah pada mereka-mereka yang berjaya menerima Bantuan Rakyat 1 Malaysia (BR1M). Semakan status dah boleh dibuat mulai hari ini - 19 Februari 2018.  Dengar kata ramai yang dapat ye? Alhamdulillah, tahniah ye.. 

Untuk pembayaran ciktie tak pasti pula duitnya dah masuk atau belum. Tapi kalau status permohonan dah lulus tak mustahil duitnya dah masuk kan hmmm tah la korang. Apa kata tunggu dulu la Sampai esok ke sebelum pergi semak dekat bank tu.

Ok, siapa yang tak tau cerita tu boleh membuat semakan melalui portal ataupun sesawang  BR1M. Kalau korang nak lagi senang install je aplikasi BR1M melalui Google PlayStore. Lepas tu pilih Semakan Status. Masukkan  ic. Jawab soalan mudah yang diberikan kemudian barulah status permohonan itu akan dipaparkan.



Kategori penerima BR1M

Rm450 - bujang
Rm1200 - berkeluarga






Share this :

Previous
Next Post »

4 ulasan

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

Like Us