Serba salah jadinya

November 25, 2015
"Bila nak berdua??"
"Eehh..tak kan tak da lagi kot"
"Memilih kot"
"Comel camni tak kan tak da"

Ishhh segan ciktie tau bila orang asyik tanya soalan camni. Bukan ciktie tak suka tapi ciktie segan sangat. Dah masuk 3 series tapi masih single mingle camni. Kawan2 ciktie pun ramai yang dah berdua..bertiga. Tapi ciktie?? 

Siapa ciktie nak menidakkan semua ni. Teringin jugak nak cam orang lain. Ada orang kat sebelah tapi siapa orang tu?? Tak sesenang memilih bawang kat pasaraya. Yang boleh diambil, dibelek, ditekan, ditinggal dan ambil kembali. Belum tentu yang diambil dan dibelek tu adalah yang sama. Betul tak uoolls



Share this :

Previous
Next Post »

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

Like Us