Nasi Kerabu Golok - Ciktie Dot Com

Breaking

adsense 7hb11

Isnin, 2 November 2015

Nasi Kerabu Golok



Ni minggu lepas punya cerita.
Nasi kerabu golok. Ni dah kali ke-3 ciktie makan. Sambal ladanya pun tak sepedas sebelum ni.

Walaupun nasi kerabu ni camni je tanpa lauk bagai. Ianya dah cukup. Padanlah gan harga kan. 1 bungkus ni rm1.00 je. Cam tak caya kan masih ada nasi harga rm1.00 ni. Murah je kan. Area rumah ciktie pun belum tentu dapat. Bertuah korang yang duk area pasir mas tau.


 Nasi kerabu biru campur bihun . Ada sambal ikan lagi tu. Sedap..sedap



6 ulasan:

  1. nasi kerabu tu feveret breakfast tu..hehe

    BalasPadam
  2. kalerpol sungguh.. pebret cik en ni

    BalasPadam
  3. Nasi kerabu nie penuh dengan lauk sampingan

    BalasPadam
  4. Sedap nasik kerabu... teringat nasi kerabu depan flat kita dulu time bulan puasa.. hihi

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tinggal kenangan betul kan nostalgia masa tu

      Padam

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

Adbox
**iklan memanjang bawah** ****************