Senarai Lagu Musim Ke-6 Gegar Vaganza

November 16, 2015

Baru je selesai persembahan tuk musim ke-5. Minggu depan dah masuk minggu-6.
Minggu ni Amir (Ukays) yang tersingkir. maknanya 8 peserta lagi sebelum kita semua ketahui siapa juara Gegar Vaganza kali ni. Harap2 Nasir Wahab, Farahdhia gan Nana sampai ke final la kan..kan..

Tuk minggu depan (Minggu ke-6), antara lagu yang akan dipertandingkan adalah :-

1. aku tak akan bersuara (Nike Ardilla) - siti nordiana 
2. dimana kan kucari ganti (P.Ramlee) - farahdhia 
3. cinta melankolia (Aan) - ezad lazim 
4. Ill be there (The Jackson 5) - nasir wahab 
5. patahnya sayab malam (Massa) - haiza 
6. rindu serindu-rindunya (spoon) - nizam laksamana 
7. benci tapi rindu (diana Nasution) - acong 
8. Laju sebelum berkembang (Broery Marantika) - Azian Mazwan Sapuan

betol ka ejanya camtu..biaq pi la kan. Janji korang faham. Cuma tang pengacara tu je ciktie tak faham sikit. Betul ke gegaran Si Nabil gan Jihan tu pun terhenti sama ?? tak best la camni 

Share this :

Previous
Next Post »

2 ulasan

  1. Apasal dengan mereka berdua tu..
    Cik akak memang tak nonton pun.hihi

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tetiba diorang lak yang disingkirkan tapi rupanya tak pun

      Padam

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

Like Us