Wordless 31 : Cara Meletakkan Sudu Dan Garfu Semasa Di Meja Makan

Jun 25, 2014
ctnoraishah

Biasanya kalau makan guna sudu dan garfu ni memang main letak je hehe kekadang risau gak kot-kot ada orang tengok gaya letaknya tu.. tah apa-apa la, nampak sangat tak taunya hikhikhik.. 

Ok, sekarang dah tau camane gaya nak letak sudu dan garfu semasa sedang makan.
So, harapnya tiada masalah la lepas ni


Share this :

Previous
Next Post »

3 ulasan

  1. main hentam je letak. hihi

    BalasPadam
  2. ooo..yumida pun baru tahu
    nice sharing
    before ni main entam je

    BalasPadam
  3. ooo..yumida pun baru tahu
    nice sharing
    before ni main entam je

    BalasPadam

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

My Ping in TotalPing.com