Weekend Punya Cerita

Jun 18, 2014
Dua hari lepak sorang-sorang kat rumah minggu lepas. Dua-dua malam tidur lewat hehe semua housemate tiada - balik kampung, biasalah hujung minggu. Lepas lock pintu, terus lepak dalam bilik sambil-sambil chit chat gan kekawan sekolah dulu-dulu. Tak sangka rupanya kebanyakkan mereka pun berada di KL ni.

ctnoraishah


Esoknya tu pula kemas ruang tengah..bilik sendiri sapu je dah cukup. Inilah kerjanya bila hujung minggu hehe..sambil-sambi tu layan run man. Sebenarnya sorang-sorang camni best juga tapi yang tak bestnya tang malam tu. Senyap je..takut juga !! Bukan takut apa - takut kan tetiba lak ada orang lain dalam rumah. Dengar kata ada 2 atau 3 buah dah kena masuk baru-baru ni kat sini huhu.. tu time ada tuan bukannya tak ada.


ctnoraishah

 blur dan memang cukup blur gambar ni hehe.. belasah je la. janji bahgia :)


Share this :

Previous
Next Post »

3 ulasan

  1. hati2 yer..
    salam singgah
    www.irrayyan.com

    BalasPadam
  2. Sebelum tidur baca ayat kursi banyak2 untuk pagar rumah. Insyaallah... tak de apa2. Take care ye.

    BalasPadam

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

Like Us