Hadiah Untuk Si Dia

Jun 15, 2014
Tak tau nak hadiahkan apa untuk insan tersayang sempena ulang tahunnya?? Okay, berikut merupakan antara hadiah yang boleh kita berikan pada insan tersayang bukan sahaja untuk meraikan ulang tahunnya tetapi jua untuk meraikan apa-apa jua event.



Share this :

Previous
Next Post »

3 ulasan

  1. macma-macam boleh di beri kan.. buku tu, macam tak je kot.. hihi.. sebab si dia tak minat membaca,. hihi..
    kalau nak bagi kasih sayang je boleh?.. tak yah hadiah bagai.. hihi

    BalasPadam

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

Like Us