6 Lagu popular kanak-kanak - Ciktie Dot Com

Breaking

Tuesday, December 26, 2017

6 Lagu popular kanak-kanak


Bila dah budak kecil dalam rumah secara automatik siaran televisyen pun bertukar. Chanel 611 tu dah sah-sah akan mengambil tempat. Sebelum ini tengok je gelagat anak-anak sepupu semua tu. Terfikir juga tak bosan ke layan channel tu hari-hari tapi sejak dah ada anak buah sendiri ni, baru tau apa rasa sebenarnya. Kadang-kadang tu sampai terjebak sama la. Seronok juga hikhik..

Tapi yang tak seronoknya kadang-kadang tu phone kita pun jadi mangsa sama. Mula-mula dulu sampai habis kredit dilayan YouTube olehnya. Tapi sekarang insyaallah tak lagi! Kita download siap-siap kemudian tutup data. Tiadalah risau sangat kredit habis 😅😅 tapi kekadang tu terlepas juga.

6 lagu popular kanak-kanak
  • The Finger Family Song (Finger Colour)

  • Johny Johny Yes Papa


  • Baby Shark Do Do Do

  • Didi & Friends

  • Hana & Omar

  • The Wheels On The Bus Go Round And Round


6 comments:

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

Adbox