#2017bestnine

Disember 31, 2017
Terima kasih pada korang-korang semua yang sudi mewarnai hidup ciktie sepanjang tahun 2017. Sweet 17 pun kejap lagi dah melabuhkan tirainya. Sana sini orang duk kongsi #2017bestnine. Ciktie pun tak terkecuali laa.. Tahun sebelum ni ciktie dah buat dah #2016bestnine tapi terpotong bilangan like nya pula. Tak mengapalah pasni jangan buat lagi. Paling tak boleh juga buat perbezaan like tu kan??


Bagi sesiapa yang nak buat #2017bestnine ni. Ikut 3 langkah ni ya..

Masukkan ID Instagram anda
Tekan Get dan tunggu sehingga selesai


Share this :

Previous
Next Post »

2 ulasan

  1. sama..k.fiezz pun buat gak bestnine ni..hehe...

    BalasPadam
  2. Famous bestnine ni..hehe..selamat tahun baru ciktie..

    BalasPadam

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

Like Us