Wordless Wednesday : Emosi Yang Membahayakan Diri - Ciktie Dot Com

Breaking

adsense 7hb11

Rabu, 22 Mac 2017

Wordless Wednesday : Emosi Yang Membahayakan Diri



Wordless Wednesday : Emosi yang membahayakan diri 

Kemarahan - melemahkan jantung
Kesedihan - melemahkab paru-paru
Kerisauan - melemahkan perut
Ketakutan - melemahkan buah pinggang
Tekanan @ Stress - melemahkan hati dan otak



6 ulasan:

  1. Pentingnya untuk kita mengelak dari perangai-perangai yang bersifat negatif.
    Cuma kadang2 ada limit juga kita punya diri ni kan? hehe.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hehehe..itulah sebabnya kenapa kita diajar supaya terus bersabar

      Padam
  2. sy prnh marah yang sangat2 marah. memang x dpt control dah. tetiba zappp... terasa pedih di bahagian hati untuk sesaat dua. jgn kita biarkan diri kita dijajah oleh 5 geng di atas tu.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sama la..pas marah tu macam² rasa tapi yang sebetulnya menyesal la

      Padam
    2. kan, dah terlajak marah memang akan menyesal lepas tu ��

      Padam
  3. betul hidup ini tak perlu stress dan serabut...

    aturkan secara baik

    BalasPadam

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

Adbox
**iklan memanjang bawah** ****************