Bengkel di Avillion, PD

Ogos 18, 2015
Hari bermula dah bengkel dekat sini. Malam tadi ciktie tidur lewat. Keluar lepak gan member yang dah 4 bulan tak jumpa.  Bahananya ciktie masih terasa mengantuk lagi ni.

Ni kali ke-2 ciktie join bengkel camni. Tapi bukan bengkel yang ni la. Sebelum ni ciktie join bengkel tuk program lain. Dekat hotel jugak tapi dulu kat kelantan.

So, dapat la jumpa sorang dua kawan dekat office lama tu. Yang selalunya ciktie bertekak dulu. Diorang jadi urusetia bengkel..tu blh jumpa. Kalau tak hahaha ciktie rasa memang susah la nak jumpa. 



Share this :

Previous
Next Post »

1 ulasan

  1. bengkel pasal aper nie....cerita lah mana tau perkongsian tersebut berguna utk kawan2 yang lain

    BalasPadam

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

Like Us