Selamat Hari Raya

Julai 16, 2015

selamat hari ulloss
hari ni tetamu kita, Ramadhan dah nak balik. Sebulan bersama kita..macam2 ragam dia jumpa.
dan hari sekali lagi pelbagai ragam tu terlihat. Syawal kan menjelma menggantikan Ramadhan yang akan pergi. Semoga kita dipertemukan lagi dengan Ramadhan yang akan datang.
InsyaAllah, aamiin..

Hari ni ciktie balik awal. Sebelum ciktie balik..ciktie nak ucapkan Selamat Hari Raya, Maaf Zahir dan Batin. Maafkan segala kekhilafan ciktie sekiranya ada selama ini. Semoga segala amal ibadat kita selama ini diberkati. aamiin.


Share this :

Previous
Next Post »

1 ulasan

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

Like Us