Selamat Ulang Tahun Chief Zali

Julai 25, 2016
Selamat ulang chief zali a.k.a encik ghazali bin hassin.
semoga panjang umur, dimurahkan rezeki, diberi kesihatan yang baik dan ceria gembira disamping keluarga disisi. Amiiin.


Dah lama sangat rasanya tak jumpa chief ni. Last jumpa sebelum ciktie dapat tukar balik sini dan sebelum beliau bersara. Pastu ciktie dapat tau beliau dah balik dan menetap kat kedah. Tapi betul ke?? Ada juga la beliau hubungi ciktie kat sini cuma bila tang ciktie nak hubungi beliau semula tu yang ada masalah sikit. Apapun ciktie harap semoga chief sentiasa sihat dan sentiasa dibawah lindungan-Nya walau dimana beliau berada. In Shaa Allah, amin







Share this :

Previous
Next Post »

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

Like Us