Kol Nazri Belanja !!

November 29, 2013
 

Syukur, alhamdulillah !! Perut pun dah kenyang hati pun dah senang. Lagi la senang bila ianya adalah hari Jumaat. Banyak rest dan tak stress sangat cam hari-hari sebelumnya. Tapi minggu depan tah camner yae?? abaikan dulu. Banyak benda lagi  kena buat sebenarnya. Yang minggu depan, biar ianya bergerak sendiri. dan hadapi je gan tenang? Ada pepatah berbunyi jangan risau akan hari esok andai hari ini kita mampu melakukannya sebaik mungkin..InshaAllah


hari ini sebenarnya ada makan-makan lagi. Orang yang nak posting belanja.. menunya masakan kampung. sedap nak-nak ada ikan masin. Mekasih tuan a.k.a Lt Nazri ehhh salah-salah Kol Nazri, semoga murah rezki dan di panjangkan umur, amin.. tahniah gan pemakaian pangkat baruPasni dengan rasminya dapat bos baru lagi. Setahun kerja bawah tuan walaupun tak banyak yang belajar hihi tuan betul-betul sporting habis. Rasanya mesti tak dapat bos camtu lagi kot huhu sedihnya.
 

Tapi yang tak kurang best juga, hahaha tak sangka ruang kerja a.k.a workstation ni leh dapat markah tertinggi lak dalam pertandingan workstation terbaik dalam offiice. Dalam itu tak kena, ini tak kena ..dapat lak :) so, dapat lah hadiah..boss kita tu lak yang sampaikan tau cam mengada lak tetiba ni kan :) 

Apapun gud luck tuan kat office baru !!


Share this :

Previous
Next Post »

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

My Ping in TotalPing.com